Vista Service Pack 1

  • Hey Allesammen!


    Vil bare lige høre om nogle har haft problemer med Vista SP1 f.eks med spil osv.


    Og om den har gode forbedninger og om den kører de krævende spil bedre (Crysis f.eks)


    Tjah, bare skriv de gode/dårlige ting:)


  • Hvor henter du den

  • Har kun oplevet en forbedring i overførselshastigheden mellem drevene.
    Ingen dårlige ting i spil.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Har kun oplevet en forbedring i overførselshastigheden mellem drevene.
    Ingen dårlige ting i spil.


    ligenetop også det jeg har lagt mest mærke til :) og stadig ingen problemer med spil osv

  • Vista var crap før SP1, og Vista er crap efter SP1. Men kæresten kan godt li det, så jeg får vist aldrig lov til at smide et andet OS på min HTPC som hun bruger til at surfe på nettet :crazyeyes:


    PS. Hvornår begynder AMD at lave ordenlige Vista-drivere ? :finger: Det firma kan sgu da heller ikke finde ud af noget :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Vista var crap før SP1, og Vista er crap efter SP1. Men kæresten kan godt li det, så jeg får vist aldrig lov til at smide et andet OS på min HTPC som hun bruger til at surfe på nettet :crazyeyes:


    PS. Hvornår begynder AMD at lave ordenlige Vista-drivere ? :finger: Det firma kan sgu da heller ikke finde ud af noget :finger:


    Vista er crap ? fed begrundelse ..... Grill Bill :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Vista var crap før SP1, og Vista er crap efter SP1. Men kæresten kan godt li det, så jeg får vist aldrig lov til at smide et andet OS på min HTPC som hun bruger til at surfe på nettet :crazyeyes:


    PS. Hvornår begynder AMD at lave ordenlige Vista-drivere ? :finger: Det firma kan sgu da heller ikke finde ud af noget :finger:


    Begrund lige hvorfor Vista ikke behager dig, istedetfor dine mavesur eopstød.