"Trackmania Nations Forever"

• Har lige prøvet det med 3D briller..

Det nice nok lavet..

Har 10 par briller liggende jeg købte på QXL for 5 kr.. :T

P.S.

Føj hvor er det snart irriterende med alle de sektioner..
    Ikke nemt for os der stadig bruger forsiden på tweak.dk og sjovt nok går ind i den sektion der hedder Spil og Programmer..
    Hvor efter man så finder ud af at ens tråd er flyttet til Blandede Spil..
    Hvad bliver det næste: kendte spil, ukendte spil, gode spil, dårlige spil, lidt off-topic, meget off-topic, muligvis-hardware-spørgsmål-som-måske-alligevel-ender-med-at-være-et-software-problem,

Måske man så skulle lave overskriften om på forsiden..
    Må godt nok ikke være nemt at være ny her på sitet, når en som har været her siden 2002 ikke kan finde ud af det.. :pokey:

EDIT:
    Lige for at vise min pointe:

Tweak 2003:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/052008/tweak_2003.jpg]

Tweak 2008:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/052008/tweak_2008.jpg]

Er det mig der er helt gal på den? Eller?

• Hehe har også spillet det en smule og ja det ganske fedt, savner dog at køre andet end de formel 1 lignende biler, men spillet hvor de er i koster penge :(

Bubbi: Virker det 3d skidt godt i spillet? Og hvis ja - ville du være intra i at sende sådan et par briller for 5kr + brev pris? :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Bubbi: Virker det 3d skidt godt i spillet? Og hvis ja - ville du være intra i at sende sådan et par briller for 5kr + brev pris? :crazyeyes:

Det virker OK.. Og det er det..
    Du kan sagtens se forskel..

Dog bliver man en anelse træt i øjene..
    Men er da en fed "feature" i spillet..

Og det med brevet kan vi sikkert nok finde ud af..

• Hedder btw. guldhammer i Trackmania Nations Forever.

Hvilke servere spiller i på?

Min favoritliste ser pt. sådan her ud:

LukesFunArena
    /GS/Custom Maps
    RUSHHOUR
    Ra4dv.com Forever
    KILLER MAPS
    [FAM]Forever

Jeg har i den sidste uges tid været mest på /GS/Custom Maps lige indtil for et kort tid siden. En modspiller kunne åbenbart ikke håndtere, at jeg klarede en bane personen selv havde problemer med, så personen fik mig bannet :boxed:

Virkelig moden begrundelse taget i betragtning, at jeg stort set aldrig bruger chatten :rolleyes: