Billederne uge #17 & #18: Skygger

• Selvom en nåede at deltage på falderebet bliver dette det sidste jeg foretager mig i forbindelse med fotoopgaverne. Jeg er på ingen måde blevet overbevist om, at der er nogen idé i, at jeg fortsætter med at spilde min tid, eftersom der ikke var så mange der reagerede på det er slut, ligesom der ikke var nogen der mente de havde tid til at reagere på sidste omgangs kommentarer - så savnet vil nok slet ikke være så stort ;)

Angelus

[Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/PerVers.jpg]

• Angelus
    Skyggen er meget god, men jeg havde fornemmelsen af, at grunden til folk ville forlænge det fra 1 uge til 2 uger var så der var bedre tid til at tage det helt rigtige billede. Personligt havde jeg nok valgt at fjerne toppen af den vandflaske man kan se i nederste højre hjørne, og selvom jeg er glad for Kulturellen, så pynter deres tidligere logo ikke på scenepodierne ;)

• hehe..

Ja. kunne godt ha beskåret billede lidt mere, så flasken kom væk... men ville ikke til at rediger billede så meget mere end det er.. da jeg ikke er så vild med det...

vil jeg kun gøre hvis man skulle ha en helt anderledes stemning eller noget andet lys/farver i det..

Men må sige jeg syntes det er en skam vi ikke skal ha det her mere nu...

Ville gerne ha haft vi havde 1 eller 2 gange mere.. for at se om det ikke bare var en engangs tilfælde at der ikke var mere end mig med...

Ellers må jeg bruge de 2 min af min tid på at lave et emne og se om der ikke komme flere med