hjælp til lag

  • Yallo .


    er der nogen der kan hjælpe med mit problem her .


    min comp lagger i samtlige spil og det har den ikke heletiden gjordt det er ikke et normalt lag det ligner et sever lag som at man spiller og det køre flydende og så kommer der et stort lag og så køre det igen tror det kommer ca hver 2 min ????..


    min comp er en amd 6000+ og har 4 gb ram og så har jeg et 9600 gt 1 gb grafik kort m2n-mx-se bundkort og min strøm er 400


    pleezzz hjælp mig

  • Prøv opdatere dine driver


    Hvis det ikke hjælper kunne det tyde på din psu er for lille/ slidt..

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Vil sige 400 Watt er ikke for meget til dit system ihvertfald.


    Men 450+ med okay ampere på 12V linien

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Vil sige 400 Watt er ikke for meget til dit system ihvertfald.


    Men 450+ med okay ampere på 12V linien


    kommer anpå om det er en 6000+ som bruger 125watt under max. belastning el. om den kun bruger 65watt under max belastning.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Så det der problemet ligger ;)


    ikke nødvendigvis....der kan altså være meget galt.



    Software mæssigt...check for spyware og virus på compen, hvis en orm eller lign fylder rammene op, så vil den forsøge at lave en større pagefil, og mens den gør det vil du opleve lags...


    desuden kan windows eller grafikdrivere måske være beskadiget af en uautoriseret eller hård reboot....prøv en driver reinstall først.


    var det din psu, vil jeg nærmere gætte på at den giver helt op eller at rail til gfx kort giver op ...hvorefter du får meddelelser om at det mangler strøm for at køre optimalt....så vil faktisk sige at psuen er det eneste vi kan udelukke lige nu.


    defekte ramstænger eller dårlige sektorer på hdd kan også være problemet, men prøv dig frem med software først.....det koster jo ikke just noget.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Ja, men den psu er en der følger med et 7 årig gammel Codegen kabinet


    Så psu'en kunne godt trænge til en opdatering.


    Hvor meget vil du smide ca. ?


    der er denne til 550 kr ca den skulle være udemærket


    http://shg.dk/p/2099111

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af neo2006
    ja nu er det stoppet igen jeg kørte en gang med spybot og avast og bum så kørte det sq men vil gerne have den til at yde lidt mere hehe :evil:

    vil gerne takke jer alle for hjælpen i har været super :hb: