QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Carlsen
For guds skyld, hold nu op med det hyleri. Det er da til at blive sindsyg af at skulle læse de der ja-så-bliver-jeg-bare-pigesur-og-piller-det-ned-igen indlæg hele tiden. Beklager, men nu kan det fandeme snart være nok.
Billedet er super flot og emmer af god stemning. Efter min mening er det dog ikke videre relevant, da ordet 'bevægelse' ikke lige rammer mig når jeg ser det. Jojo, der er da bevægelse i vandet, men det er en mindre detalje i billedet og ikke ligefrem et tema.
Hvad med et billede af en kirke - et par sko - og en fod uden bevægelse i ?. det mener du er ok, eller hvad. ?
Der er andre billeder i tråden der heller ikke rammer emnet efter min mening, men det betyder vel ikke at jeg også bare skal poste noget der ligger nogenlunde nært temaet? Der er jo ingen hold i den logik.
Mikkel udtrykker hans mening og begrunder den, det skal han vel have lov til uden at du krydser armene og spiller fornærmet. Tag dog den feedback du får som noget positivt og argumenter ordentligt, jeg sidder helt og krummer tæer fordi det andet er så pinligt.
--
Topic:
Skulle gerne få mulighed for at tage nogle billeder i starten af næste uge. Skal lige have tigget lidt ved en kammerat først
Som du kan læse i posten overfor, er der INTET hyleri i min post til Mikkel, men måske jeg skulle ha omformuleret det, så bare nogle kunne forstå det.