Anbefaling: Tiesto Elements Of Life DVD fra Parken

  • Var ikke selv derovre, men skal da nok lige have den her :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Var ikke selv derovre, men skal da nok lige have den her :D


    Med et 5.1 system, lyder det altså pænt nizzle.. :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • jeg lånte den af en ven og må indrømme at jeg var virkelig skuffet over den.


    Nu havde jeg hørt så meget fedt om den koncert i parken, men den blev afleveret ret hurtigt tilbage.


    :rolleyes:

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    jeg lånte den af en ven og må indrømme at jeg var virkelig skuffet over den.


    Nu havde jeg hørt så meget fedt om den koncert i parken, men den blev afleveret ret hurtigt tilbage.


    :rolleyes:


    Synes nu var det ret fedt derinde.. Nok også derfor jeg synes at DVD'en var god.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Var derinde og give den gas :D havde nemlig fødselsdag samme dag så det blev fejret med manér :D og jeg er også med på den et par gange + i elements of life musikvideoen totalt cool hehe :D men skal klart have fat i den når jeg lige får løn :D kan også anbefale den fra Gelredome i holland, den er fra 2004 vist nok... der spiller han også for 25 000 mennesker og det er en super fed dvd, hvis man er til Tiesto er det klart købet værd :) den hedder "DJ TIESTO - IN CONCERT: ARNHEM GELREDOME 2004"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Var derinde og give den gas :D havde nemlig fødselsdag samme dag så det blev fejret med manér :D og jeg er også med på den et par gange + i elements of life musikvideoen totalt cool hehe :D men skal klart have fat i den når jeg lige får løn :D kan også anbefale den fra Gelredome i holland, den er fra 2004 vist nok... der spiller han også for 25 000 mennesker og det er en super fed dvd, hvis man er til Tiesto er det klart købet værd :) den hedder "DJ TIESTO - IN CONCERT: ARNHEM GELREDOME 2004"


    Den er nu fra 2005 ;)


    Men den er også rigtig god - har den selv ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Den er nu fra 2005 ;)


    Men den er også rigtig god - har den selv ;)


    Han har lavet 2 :) den jeg har og tænker på er fra 2004, optaget i 2003. Den du har er nok den der hedder in concert 2 som er fra 2005 men optaget i 2004 :)


    Link

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs


    Han har lavet 2 :) den jeg har og tænker på er fra 2004, optaget i 2003. Den du har er nok den der hedder in concert 2 som er fra 2005 men optaget i 2004 :)


    Link


    I know ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Fik iøvrigt udgivelse på bluray igår.


    Er ganske positiv omkring kvaliteten af optagelserne i HD.


    Har før første gang nogensinde set en blu-ray film igår, det var "Surf's Up" på min PS3 i 720P. Var ærligt talt ikke særlig imponeret.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Har før første gang nogensinde set en blu-ray film igår, det var "Surf's Up" på min PS3 i 720P. Var ærligt talt ikke særlig imponeret.


    Hvilket TV har du?


    Udover denne udgivelse, så har jeg også 300, som dog ikke var så speciel i HD.

  • Tiestos koncert er noget af en oplevelse at se. Jeg gad godt se den i HD på et ordentligt fjernsyn. Musikken er så som så, noget af det er sgu en smule for tamt for mig, men alene det visuelle gør næsten hele showet værd at se.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Tiestos koncert er noget af en oplevelse at se. Jeg gad godt se den i HD på et ordentligt fjernsyn. Musikken er så som så, noget af det er sgu en smule for tamt for mig, men alene det visuelle gør næsten hele showet værd at se.


    Det er skam spændende nok, og ærger mig også over, at jeg ikke tog derover.


    Meeeen ville så alligevel noget hellere opleve Armin van Buuren. Han prøver ikke på at fremstå så højtidelig, efter min mening.