Fotoopgaverne - skal de ændres?

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Hvor lang tid kører denne afstemning. ?
    Og hvornår bliver der truffet en beslutning, hvem der så end skal træffe den. ?

For mine fingre snurre for at komme i gang med denne uges opgave. :crazyeyes:

Max til engang i morgen, så der skulle gerne blive truffet en beslutning i løbet af i aften eller i morgen formiddag. Jeg vender den lige med mine andre personligheder, og så træffer vi en afgørelse - totalt diktatur :crazyeyes:

eut@nsia fortæl mig noget jeg ikke ved :))

• Mine andre personligheder og jeg har diskuteret hvad vi skulle gøre ;)

Beslutningen der er nået frem til er, at vi indtil videre prøver på at køre opgaverne over 14 dage, så flere får mulighed for at deltage. Færre bør i hvert fald få mulighed for at påstå det er pga. tiden de aldrig deltager.

Jeg vil, dagen inden næste emne skal præsenteres, oprette en afstemning om emnet, og så vil det emne der har fået flest stemmer mandag middag blive præsenteret som det nye emne. De emner der kan stemmes på, vil være en stor blanding af forskellige ting, og jeg vil gerne opfordre folk til ikke at stemme på det der umiddelbart ligger lige til højrebenet.

Samtidig vil jeg ligeledes opfordre folk til at foreslå emner via. PM, gerne med en kort beskrivelse af hvordan emnet kunne fortolkes, så folk har større mulighed for at vurdere hvilket emne der er det bedste i stedet for det nemmeste. Sådanne beskrivelser vil naturligvis være en udtryk for personen der foreslår dets præferencer, så det er på ingen måde en endegyldige sandhed.

For ikke at udelukke nogen fra at deltage, og fordi det til hver en tid er at foretrække, at folk får uddybende kommentarer i stedet for en stemme på hvilket billede der er bedst indenfor en given katagori, har jeg valgt at se bort fra, at forslag 1 faktisk har fået en del positive stemmer. Da jeg ikke kan se hvem der har stemt positivt for den idé (udover dem der har kommenteret det) har jeg tolket det som værende stemmer der er kommet fra folk der ikke selv deltager, eller ikke deltager ret ofte, og selvom de ikke er andenrangsbrugere på nogen måde, er de folk der er kommet med konstruktiv kritik imod forslaget så blevet lyttet lidt mere til.

• Så havde du jo ikke behøvet at lave en afstemning på forslag NR. 1 når det alligevel ikke tages i betragtning.

Men for mig gør det såmen ikke noget at der ikke bliver stemt på billederne. ;)

• IMO nogle gode ændringer der er lavet omkring fotougerne. Nu hvor de strækkes til 14 dage pr. emne så håber jeg at kunne deltage lidt oftere end de par gange jeg hidtil har gjort :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Så havde du jo ikke behøvet at lave en afstemning på forslag NR. 1 når det alligevel ikke tages i betragtning.

Jeg var selv i tvivl omkring det positive i forslaget, og mine tvivl er blevet bekræftet, jeg havde dog troet, at stemmerne ville fordele sig anderledes. Jeg ønsker bare ikke at skabe en situation hvor folk ikke deltager pga. en afstemning der ikke betyder noget i den sidste ende.

Der skal være plads til alle, uden det skal føles som en konkurrence, og det kan det nemt komme til hvis folk skal stemme. Og hvis folk virkelig er positivt stemt overfor en afstemning, så undrer det mig lidt, at alle dem der har stemt på den mulighed ikke har uddybet hvorfor ;)

Og tro mig, det har været taget i betragtning, og det er det punkt jeg har været mest i tvivl om, men jeg er ikke overbevist om, at det vil føre noget positivt med sig, at tilføje en sådan afstemning.