Ac-foto vs kamerashop

• Hey tweak

Jeg havde jo bestilt et 450D hos kamerashop.
    Men de ved stadig ikke hvornår de kan lever kameraet.
    Og jeg kan se at det er på lager hos Ac-foto i tyskland. Så jeg ville lige høre jer om jeres erfaringer med disse firmaer.

Jeg overvejer kraftigt at afbestille hos kamerashop og bestille det hos ac-foto.

Men er der forskel på kameraet fra den tyske forhandler i forhold til det fra den danske forhandler?

• Eneste du kan løbe ind i er at der ikke er dansk manual med når den er købt i tyskland. Jeg har selv flere gange handlet ved ac-foto med stor succes.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• okay så har jeg prøvet at bestille det hos ac-foto. Dog var de lidt dyre når fragten kommer på. Men det vil jeg gerne betale for at få kameraet hurtigere. Nu venter jeg bare spændt på hvornår det kommer til DK

• Hvis du har bestilt ups levering og har betalt med visa og de står til at have den på lager så har du den onsdag.

Har aldrig oplevet længere leverings tid fra dem ved lager ting.

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hvis du har bestilt ups levering og har betalt med visa og de står til at have den på lager så har du den onsdag.

Har aldrig oplevet længere leverings tid fra dem ved lager ting.

Det var UPS eller DHL.

Kommer til at give 749euro for kamera kittet og 35,9euro i fragt. Så det kommer til at koste ca 5850kr inkl fragt hos kamerashop skulle jeg have givet 5645kr. inkl fragt.

Oprindeligt indlæg af recruit

Det var UPS eller DHL.

Kommer til at give 749euro for kamera kittet og 35,9euro i fragt. Så det kommer til at koste ca 5850kr inkl fragt hos kamerashop skulle jeg have givet 5645kr. inkl fragt.

Ja det er jo ikke den store forskel for at kunne få det leveret her og nu.

• Hvad så hvis der sker noget med det, kan man så få det lavet i Danmark?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Exxon
    Hvad så hvis der sker noget med det, kan man så få det lavet i Danmark?

Du sender det bare til ac-foto så står de for reparation. Har haft en RMA på et sigma objektiv og det gik nemmere end det gør ved de fleste herhjemme.

• Har lige fået en mail fra ac-foto om at min ordre er afstend. Og at den gerne skulle være hos mig i morgen. (10/4).

Så det kan ikke være bedre...

Kan det svare sig at investere i en mod-blænde til kit objektivet 18-55IS eller er det spild af penge?