Ny Gaming Skærm!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Jeg har personligt aldrig set en Acer skærm jeg har været tilfreds med... :crazyeyes:


    Den står betydeligt bedre end den gamle dell jeg havde. men den kan ikke engang overveje at nærme sig en CRT i billed kvalitet. men intet under i det. det er slet ikke set endnu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    her var det så, forstår bare ikke helt de tal???


    http://www.bt.dk/article/20080229/mobil/80228070/


    du skal ikke tage det så tungt. BT forstår det heller ikke rigtigt. Det forbrugerstyrelsen har målt er en ting (lad os for synbolikken side breden af skærmen) mens det der er opgivet fra fabrikken er noget andet (lad os kalde det dybden). de to ting er begge vigtige for en skærm. men man kan ikke konstatere om en agurk måler 20cm ved at måle længden på en tomat.
    Det er lidt lige som kontrast målingerne. Den oficielle måde kan man ikke bruge til noget fornuftigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool


    du skal ikke tage det så tungt. BT forstår det heller ikke rigtigt. Det forbrugerstyrelsen har målt er en ting (lad os for synbolikken side breden af skærmen) mens det der er opgivet fra fabrikken er noget andet (lad os kalde det dybden). de to ting er begge vigtige for en skærm. men man kan ikke konstatere om en agurk måler 20cm ved at måle længden på en tomat.
    Det er lidt lige som kontrast målingerne. Den oficielle måde kan man ikke bruge til noget fornuftigt.


    Fedt argument der. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate