bedsteforældre?

• okay, her er lidt mere off topic, men det er vel okay...

ville bare gerne lige høre hvor højt i prioritere visse dele af familien, altså de ældste...

sååå... hvor ofte besøger i jeres bedste forældre? hvis de er væk og jeres forældre har overtaget rollen hvor ofter besøger i så dem? hvis bentzin's børn er her, hvor ofte besøger i bentzin? :P;):))

ej okay, den sidste var måske lidt hård...var den? :(

• Hmm....har kun en mormor...hun sidder i Thailand og glor...

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Hmm....har kun en mormor...hun sidder i Thailand og glor...

hehe, jaeh, ok...det er måske lidt svært lige at tage på weekend besøg hos hende så...:D

• Har kun et "sæt" tilbage.. og besøger dem desværre alt for sjællent.. (det vil sige en gang hver anden til tredie måned) men skal på besøg derude i morgen sammen med min datter.

Originally posted by Falsk
    Har kun et "sæt" tilbage.. og besøger dem desværre alt for sjællent.. (det vil sige en gang hver anden til tredie måned) men skal på besøg derude i morgen sammen med min datter.

Lyder da hyggeligt nok :) Husk en æske "Merci" chokolade :D

Ja, det er lidt sjældent jeg kommer på weekend besøg i Thailand ;)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Zigiro
    . . . . . . hvis bentzin's børn er her, hvor ofte besøger i bentzin? :P;):))

ej okay, den sidste var måske lidt hård...var den? :(

Så så :) - Nej det er i orden ;)
    De har s.. ik' tid til sådan noget. De er i deres bedste alder - 22- & 25 år - og har rigeligt med at dyrke sport, piger og diverse barer. 8) Og så er der sæ'fø'li' arbejdet som skal passes.

• tja... min farmor sidder på pleje-hjem og besøger hende nok lidt for sjældent... og min mormor er på langeland og er en forbandet drukken boldt! så hende besøger jeg ikke friviligt!

• Jeg bor ikke langt fra min morfar, og besøger ham så oftest som jeg kan. Jeg lejede på et tidspunkt et værelse hos ham i et år, da det var tættere på Gym.
    Det skal lige siges at min morfar er uofficiel danmarksmester i ONE LINERS :D
    Min farmor ser jeg ikke så ofte da størreste delen af min familie er i Skotland.

• Mine bedsteforældre bor i Svendborg. Ser dem ikke så meget mere efter jeg flyttede tilbage til KBH, men ser generalt ikke så meget til min familie lige ud over min fætter som jeg ser sådan hist og her når han ikke er optaget af skolen og jeg ikke arbejder....

Originally posted by b_ball
    mi farmor og farfar lever ikke mere... men min farmor bor i england så der kommer jeg nok ca hvert andet år.. min mormor bor på samme vej som mig så det bliver næsten vær dag.. ;)

hehe, hvordan kan du besøge din farmor når hun ikke lever? 8o;)

Originally posted by Berleburg
    Hmm....har kun en mormor...hun sidder i Thailand og glor...

Nice AVARTAR!!

Mormor & Morfar døde..

Farfar og Farmor eksistere og besøger dem ca. 1 gang i måneden..

• Tja har kun mine forældre tilbage, og self. søskene, men alle mine søskene bor på sjælland, så det er sjældent at jeg ser dem og for den sags skyld besøger dem, dog ser jeg mine forældre rimlig tit, da jeg jo skal låne bilen en gang imellem ;)

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT