IT butik omkring Esbjerg?

  • Gah, kan det virkelig passe, at det ikke er en eneste ordentlig IT-butik omkring Vestjylland? Jeg står og mangler en harddisk, men kunne godt bruge den nu fremfor imorgen. Har kun fundet en seriøs kandidat i Esbjerg by, men det er jo sygeligt at tage 500 kroner for en 250 GB harddisk når andre kan sælge den for 300.


    http://www.bygpc.dk/


    Har jeg overset en, eller er der bare ikke nogle der gider sælge hardware her i nærheden? :crazyeyes:

  • Hans priser er tit dybt outdaterede, prøv at smid ham en mail. Det er den eneste seriøse IT-butik på de kanter, der er også Rob-Tech men de er MEGET dyrere...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Har prøvet at gribe knoglen til ham en del gange, men der var ingen held. Jeg synes det er lidt useriøst, når en butik ikke gider yde telefonisk support, men hvis det er den eneste løsning, så må jeg jo bryde mine principper for et øjeblik.


    Kender godt El-Giganten, men mig bekendt sælger de kun eksterne harddiske i den dyre ender. I hvert fald i den butik i Esbjerg.

  • Han har somregel ret travlt derinde, så det er så godt som umuligt at komme igennem på telefonen.


    Har selv gennem årene købt hardware for over 50.000 derinde, så skulle mene han er seriøs nok.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • ellers så køb en på nette :9xo

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Jeg har kun købt der hvis jeg virkelig har manglet noget akut, for priserne er sjældent særlig imødekommende, set i forhold til resten af markedet. Desuden er det heller ikke alle ansatte, som har lige meget styr på tingene. Bo har rimelig styr på det, men de andre medarbejdere svinger sgu en en del i kvalitet. Kom engang ind med en liste for en ven, der skulle have ny computer og helst ville handle i en fysisk butik, men fremfor at fortælle hvad de havde og ikke havde, prøvede de at sælge mig alt muligt andet i en helt andet prisklasse. Skulle bla. have et Asrock Dual-SATA2, men fik tilbudt et A8N-SLI32, som på daværende tidspunkt kostede omkring 1200 kroner mere end det Asrock-bundkort. 1200 kroner var over en tredjedel af hans samlede budget. :crazyeyes:


    Så mine erfaringer er lidt blandede, men det er da heller ikke det værste sted jeg har handlet.

  • Selvom jeg bor i Gentofte, kender jeg kun BBEC.dk i Esbjerg ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Intet svar, så bestilte bare hos Compumail. Altså elendigt ikke at svare på en mail indenfor næsten 4 timer, hvis man samtidigt ikke gider tage sin telefon.


    hvis man ska noget ska man tage ned til bbec / eletronic center det er meget bedre og hurtigere.

  • Tjo, men gider bare ikke til at trille 20 kilometer hver vej, for noget der ikke nødvendigvis interesserer mig. Har for øvrigt fået svar nu, det bedste han kan tilbyde mig er en 200 GB Samsung for 400 kroner. Så er egentlig godt tilfreds med mit køb af en 250 GB til 360 inkl. fragt. :crazyeyes:

  • Minder lidt om fødevarebutikker.
    Når man står og mangler akut giver man gerne lidt mere, det ser ud til at det er det han lever af, og det er vel i orden, ellers køb et andet sted.