Lidt for bredt design af forummet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg syntes at forumet skulle optimeres til 1920x1200 :T


    Ej syntes egentlig at det var fint nok som det var førhen. Syntes forumet er blevet lidt sammenklemt som det er nu. Men det er måske bare mig? :O


    Syntes også det er sammenklemt...

  • Bredden nu er det den minimum var før - der var bare mulighed for at gøre bredden større.


    Selve yder rammen på forumet er derfor gjort breddere.


    Men der bliver arbejdet på at man kan vælge flere forskellige bredder, i første omgang også en der passer til 1024x??? men der kunne også komme en til en breddere opløsning.

  • Man kan nu vælge et breddere forum design under ens profil.


    Under ens Profil og så "Ændrings indstillinger" kan man i bunden vælge mellem:


    "1194px bred + 10px tekst" (standard)
    "1194px bred + 9px tekst"


    Samt:
    "1514px bred + 10px tekst"
    "1514px bred + 9px tekst".


    Således er der bredderne 1194 og 1514. Og der kommer flere til i løbet af ugen.


    Der kommer også en størrelse der passer til 1024x??? samt 1920x??? sådan at man kan vælge til opløsningerne:


    1024x768
    1280x1024
    1600x1200
    1920x1200


    Det bliver altså muligt at skifte forum bredde og font størrelse.


  • "1514px bred + 10px tekst" og "1514px bred + 9px tekst" svarer cirka til 80% af bredden med 1920x1200 hvor bredden før var sat til 90% så det er tæt på, men der kommer et valg der ligger tæt på de 1920.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Det kan godt flyttes og det vil jeg få fikset hurtigst muligt


    Det ville være lækkert at få "marker som læst" flyttet ind igen - er sådan set ligeglad med at annonce-kasser og lign står uden for mit browser-vindue, bare alle de primære funktioner er til at få fat i uden at skulle scrolle!


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Det ville være lækkert at få "marker som læst" flyttet ind igen - er sådan set ligeglad med at annonce-kasser og lign står uden for mit browser-vindue, bare alle de primære funktioner er til at få fat i uden at skulle scrolle!


    /ask


    Som jeg allerede har skrevet en gang så kommer det også til at ske

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg syntes at forumet skulle optimeres til 1920x1200 :T


    Ej syntes egentlig at det var fint nok som det var førhen. Syntes forumet er blevet lidt sammenklemt som det er nu. Men det er måske bare mig? :O


    har du skiftet til 1514 i bredden nu under profil og indstillinger?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jaaa .. NU har jeg :)) .. som sagt i PM ... fancy fancy :clap: .. me like long time :razz:


    Ja du får både sat antal tegn i signaturen op - og nu side bredden. Vi gør alt for dig :))


  • og 1680x1050 pleeease :D

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr