Druid opsætning?

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Feral combat

okay mange tak... Det prøver jeg at kigger nærmere på.....

Hvilke Att er vigtigst som druid?

Oprindeligt indlæg af tikigods
    det er ved at være et stykke tid siden at jeg har spillet druid(bare wow generelt) men mener selv at det her ville være et godt bud....

http://www.wow-europe.com/en/i…3125153500000000000000000

håber du kan bruge det til noget....
    :9xo

Personligt foretrækker jeg det her til at lvl med. Primal Tenacity er mest et pvp talent.
    Start med 41 i feral ned til mangl. Så enten 11 i resto (omen of clarity), eller fortsæt i feral og respec i level 61. derefter shredding attacks efterfulgt af Suvival of the fittest, og så fyld resten på som det passer dig :)

Edit: Angående attributes..foretrækker personligt agility > stamina > ap/strenght til at levele med, men ellers så agility > ap/strength til dps gear

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Rettet en gang, sidst af AcetaL ().

• ALTID pure stats over score som AP/Crit osv pga stats scaler specielt agi...

som sagt først 41 talents i feral også er der lige lidt åbent kan man sige, OoC er ikke dumt...

til cat ville jeg gå efter agi->str-> AP/Crit

til bear ville jeg gå efter stam->agi-> dodge/AP

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Du ska gå feral uden tvivl det er bedst til at levle med.
    af stats ska du tage agi > str > stam > intel

dette vil ikk være effektivt før du har catform dog

• Hvilken server spiller du på?

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Vil råde dig til at gå feral, som der allerede er blevet nævnt.
    Dengang jeg lvlede min druid var jeg balance, hvilket på sin vis var ganske sjovt, men hvis du blot ønsker at lvle hurtigt og knap så smertefrit, så er feral det bedste valg.

Oprindeligt indlæg af jK^
    ALTID pure stats over score som AP/Crit osv pga stats scaler specielt agi...

hvis ikke vi medregner BoK, så er det ligemegt om man vælger AP eller strenght, da de giver lige meget, efter at HotW blev ændret, og der er tit mere pure AP og hente end på en item med strength.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...