Skærm opløsning i BF2

• Halløjsa og godmorgen :D

Nu da jeg har fået min nye 22" skærm vil jeg gerne have bf2 op og køre i 1680*1050. Men hvis jeg bare går ind under video settings er der ikke noget som hedder 1680*1050. Skal jeg skrive det i en command eller hvordan??
    I css skulle jeg bare sætte skærm settings til 16:10 også kom den ønskede opløsning men sådan er det ikke lige i bf2.

Nogen som kan hjælpe??

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Halløjsa og godmorgen :D

Nu da jeg har fået min nye 22" skærm vil jeg gerne have bf2 op og køre i 1680*1050. Men hvis jeg bare går ind under video settings er der ikke noget som hedder 1680*1050. Skal jeg skrive det i en command eller hvordan??
    I css skulle jeg bare sætte skærm settings til 16:10 også kom den ønskede opløsning men sådan er det ikke lige i bf2.

Nogen som kan hjælpe??

Fordi bf2 ikke understøtter den opløsning, du kan finde det ved at søge på google du skal ind og skrive noget i en eller anden fil i dine bf2 folders, kan dog ikke huske hvilken :crazyeyes:

• du skal in i genvejen for dit bf2 og i target tilføje (efter hvor der står +fullscreen) +szx 1680 +szy 1050

men ja, jeg synes stadig ikke det ser helt godt ud...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    du skal in i genvejen for dit bf2 og i target tilføje (efter hvor der står +fullscreen) +szx 1680 +szy 1050

men ja, jeg synes stadig ikke det ser helt godt ud...

Jeg har brugt ovennævnte fix længe, og virker fint. Synes ikke det ser dumt ud, men helt i top er det ikke, da BF2 jo ikke har native support for WS. Der vil derfor være 1 sort ramme/bjælke i hver side under gaming. Jeg lever med det.....