Blankvåben tilladelse?

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Fuck dem i folketinget og deres latterlige regler om våben.
    Varer sgu ikke længe før man skal have våbentilladelse til en tandstikker.




    The_Unforgiven


    Hehe! Der er vist én der har haft dårlige erfaringer :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Fuck dem i folketinget og deres latterlige regler om våben.
    Varer sgu ikke længe før man skal have våbentilladelse til en tandstikker.




    The_Unforgiven


    Tja.... Jeg syntes det skulle give 1 år bag tremmer hvis man blev taget i byen med en kniv og 2 år hvis man blev taget i offentlighed med en pistol. Så kan det være de forpulede møgunger der render rundt med våben kan få sig en lærestreg. En hård straf er vidst det eneste der hjælper for ellers ville der ikke være det problem der er...

  • Correct me if im wrong => Mente da man godt måtte have sådan noget, sålænge det befandt sig inde i huset og kunne gå under "antik" ;)


    Har selv haft et gammelt samurai-sværd hængende på væggen.


    (Ja - jeg skrev HAR) he he

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Correct me if im wrong => Mente da man godt måtte have sådan noget, sålænge det befandt sig inde i huset og kunne gå under "antik" ;)


    Har selv haft et gammelt samurai-sværd hængende på væggen.


    (Ja - jeg skrev HAR) he he


    Lige nu har jeg også et sværd hængende. Men det er på ingen måde spidst eller skarpt. Er vist nok et "opvisnings" sværd/sabel. Arvet fra min onkel.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Hehe! Der er vist én der har haft dårlige erfaringer :D


    Som man tager det.
    Jeg har selv våbentilladelse.
    da jeg fik dem for 18 år siden så måtte man næsten have dem liggende i en skuffe , men nu er de strammet op 2 gange inden for 5 år.
    Og bare vent , det bliver snart helt forbudt at have andre interesserer end golf.


    Og som grill skriver det med at have dem med i byen , er helt fint.
    At man vil forbyde knive helt , de er da ikke rigtig kloge.
    Min svigerfar går rundt med Sweitzerkniv , den lommekniv med alt hvad hjertet kan begære.
    Og det har intet med at være bevæbnet at gøre.
    Jeg har en helt masse knive som jeg har fået eller købt som dreng og INGEN overholder det med længden og helt ærligt det skider jeg på.
    Jeg går ikke med dem og har ikke tænkt mig det.
    Men få en tilladelse , de må sgu have slugt søm.
    Men min far gik sgu også med en og mange går med det af enten den ene eller den anden årsag.
    Nej de er lamme inde i det folketing.
    Særlig Enhedslisten , alt hvad ikke er noget de går op i skal forbydes.



    The_Unforgiven


  • Din svigerfar tilhører også den geration der tænker sig om og derfor ikke er farlig fordi han går rundt med en lommekniv som jeg så syntes er helt i orden. Det er godt kan bekymre mig lidt er de der unge mennesker der går rundt med kniv fordi de tror de er seje og hvis de endelig hiver den frem, så bruger de den også uden at tænke over hvilken koncekvensker det her.


    I min tid... ikke fordi jeg er gammel, men kommer dog fra en anden tid end den der er nu... Der kunne man tage en røvfuld og så var det det. Et par på hovedet er en ting hvis man har fortjent det, men det er også grænsen. Det er sker nu om dage i samfundet med våben og vold hører ingen steder hjemme og hvis det stod til mig, så faldt hammeren fandme når de gik over stregen. Det gør den jo ikke nu og hvie den endelig gør, så rammer den ofte den forkerte. Har selv prøvet at blive ramt af straffesystemet og det kostede mig 4 måneder bag tremmer fordi jeg gav en gut røvfuld fordi han voldtog min daværende kæreste. Han slap uden nogen form for straf fordi hun ikke turde at anmelde ham. Er det fair ? Forpluede land. De politikkere der sidder inde i folketinget tænker ofte med hovedet oppe i røven istedet for at gøre en forskel og når der endelig en der tør at sige sin mening eller tage et "varmt" emne op, så blver han haglet ned af de andre eller bare lukket ude så det aldrig kommer igennem for det kunne jo være der var nogle der blev upopulærer af det eller støtte af det og gud forbyde hvis der var nogle der gjorde det. Problemer med danmark i dag er simpelthen at det bliver styret af nogle folk uden nosser til at gøre en forskel og tage ansvar for hvordan tingene kører. Det er buissness.... båtnakker !... :]

  • Har sgu heller ikke tænkt mig (som du siger) at lege Highlander inde i byen. Det er ren affektion.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Har sgu heller ikke tænkt mig (som du siger) at lege Highlander inde i byen. Det er ren affektion.


    He He... Ved det godt. Det var bare en tanke jeg lige fik da jeg så filmen her forleden dag.... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He He... Ved det godt. Det var bare en tanke jeg lige fik da jeg så filmen her forleden dag.... :))


    Hehe! Highlander er sej!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Yir... :)) Kult... :))


    Helt sikkert :D Godt nok lang tid siden jeg har set det :(

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Din svigerfar tilhører også den geration der tænker sig om og derfor ikke er farlig fordi han går rundt med en lommekniv som jeg så syntes er helt i orden. Det er godt kan bekymre mig lidt er de der unge mennesker der går rundt med kniv fordi de tror de er seje og hvis de endelig hiver den frem, så bruger de den også uden at tænke over hvilken koncekvensker det her.


    I min tid... ikke fordi jeg er gammel, men kommer dog fra en anden tid end den der er nu... Der kunne man tage en røvfuld og så var det det. Et par på hovedet er en ting hvis man har fortjent det, men det er også grænsen. Det er sker nu om dage i samfundet med våben og vold hører ingen steder hjemme og hvis det stod til mig, så faldt hammeren fandme når de gik over stregen. Det gør den jo ikke nu og hvie den endelig gør, så rammer den ofte den forkerte. Har selv prøvet at blive ramt af straffesystemet og det kostede mig 4 måneder bag tremmer fordi jeg gav en gut røvfuld fordi han voldtog min daværende kæreste. Han slap uden nogen form for straf fordi hun ikke turde at anmelde ham. Er det fair ? Forpluede land. De politikkere der sidder inde i folketinget tænker ofte med hovedet oppe i røven istedet for at gøre en forskel og når der endelig en der tør at sige sin mening eller tage et "varmt" emne op, så blver han haglet ned af de andre eller bare lukket ude så det aldrig kommer igennem for det kunne jo være der var nogle der blev upopulærer af det eller støtte af det og gud forbyde hvis der var nogle der gjorde det. Problemer med danmark i dag er simpelthen at det bliver styret af nogle folk uden nosser til at gøre en forskel og tage ansvar for hvordan tingene kører. Det er buissness.... båtnakker !... :]


    Jeg kan sagtens følge din tankegang 8o
    Men tiden hvor man kunne ordne tingene med et alm. slagsmål er desværre forbi. De unge render jo rundet med alt muligt lort.
    Det varer vel ikke længe før mit Omega Seamaster armbåndsur bliver betragte som et slagvåben ?(

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    Jeg kan sagtens følge din tankegang 8o
    Men tiden hvor man kunne ordne tingene med et alm. slagsmål er desværre forbi. De unge render jo rundet med alt muligt lort.
    Det varer vel ikke længe før mit Omega Seamaster armbåndsur bliver betragte som et slagvåben ?(


    He he he he.
    Så må jeg heller få et inden de bliver forbudt.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Correct me if im wrong => Mente da man godt måtte have sådan noget, sålænge det befandt sig inde i huset og kunne gå under "antik" ;)


    Har selv haft et gammelt samurai-sværd hængende på væggen.


    (Ja - jeg skrev HAR) he he


    hvorfor har du ikke det mere?? er det fordi du har været ud og myrde nogle og derefter har gravet det ned eller?? :))