Læste lige...

• Hej jeg læste lige da jeg skulle til at købe spiltid på internettet at Blizzard bliver ved med at trække penge fra ens dankort og give en spiltid indtil man kontakter dem.

Det står i 3. afsnit under "2. Duration:" http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofpayment.html

Der står også at man for at få dem til at stoppe med at trække fra ens dankort skal man trykke på knappen der hedder "Cancel Account".
    1) Kan jeg ikke finde knappen "Cancel Account" fordi jeg ikke har noget spiltid?
    Jeg har kun en "free service" som står under "Free Services" som hedder "Cancel your Account" og i højre side af denne service står der "Access this service".

2) Er det den man skal trykke for at få Blizzard til at stoppe med at trække penge fra ens dankort?

MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

Rettet en gang, sidst af lga1993 ().

• Ja det er der du afbryder din betaling:)

"You can use this service to terminate your subscription online" står der også i beskrivelsen. De har gjort det besværligere at stoppe betalingen tidligere var det blot 1 knap man skulle trykke på men den går ik mere:P

• De har bare ændret deres account-management side, for nyligt, uden at opdatere deres "guide".

Hvis du laver en subscription på deres hjemmeside vil det fungere ligesom et abonnement til et telefon selvskab. De vil blive ved med at trække penge indtil du vælger at afbryde dit abonnement.
    Du afbryder så bare med den free service der hedder 'Cancel your account'.

Hvis du/din mor stadig er bekymret angående de månedlige overførsler, kan du købe pre-paid gamecards i de fleste spil-butikker. Gamecards fungere ligesom de gamle taletids kort hvor man købte kort med taletid på, her er det så bare spiltid.

Oprindeligt indlæg af Happy^
    Hvad er der med dine utroligt dårlige overskrifter?? "læste lige..." - VIRKELIG sigende overskrift.

Haha. Ja sorry. Men det læste jeg altså lige. Hvad ville du have forslået den skulle hedde?

MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

Oprindeligt indlæg af lga1993

Haha. Ja sorry. Men det læste jeg altså lige. Hvad ville du have forslået den skulle hedde?

- Angående Dankort betaling

- Betaling over nettet

- Elektronisk betaling

- Cancel subsribtion med Dankort

- Automatisk betaling med Dankort

Bare for at komme med nogle hurtige forslag :P