Ja, hvilken vista version skal man vælge? Jeg ved at det skal være 64 bit, da jeg har 4 gb ram. pc'en er primært til gaming, + net surfing, film med mere..

Hvilken vista version?
-
-
Oprindeligt indlæg af AK409
Ja, hvilken vista version skal man vælge? Jeg ved at det skal være 64 bit, da jeg har 4 gb ram. pc'en er primært til gaming, + net surfing, film med mere..Tja hvad vil du gøre brug af ?
http://www.microsoft.com/windo…ista/editions/choose.mspx
Hvis du vil have bitlocker, remote desktop og backup med, så vælg Ultimate. Hvis ikke så vælg Home Premium ... Så kan du jo altid finde nogle programmer som klarer kryptering, remote desktop og backup mindst lige så godt som Ultimate
(eller bedre
)
Sjovt at nogle folk vælger et styresystem på baggrund af noget hardware de sikkert ikke kommer til at udnytte alligevel
-
Der er altså også et brandgodt Hold Em' spil med i Ultimate. Det må man ej forglemme!
-
Home Premium
er imo den der er bedst til de fleste
ultima har nogle extra ting ingen normale mennesker har brugfor eller vil bruge.
-
Klart Ultimate, den fedeste æske i sort!
Ej som DKsDevil skriver så er Home Premium fint til de fleste, men kig bare engang på Grilrottens link kan man selv se hvad man får brug for....
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Klart Ultimate, den fedeste æske i sort!Ej som DKsDevil skriver så er Home Premium fint til de fleste, men kig bare engang på Grilrottens link kan man selv se hvad man får brug for....
Sikker på at det ikke er fordi at Ultimate understøtter op til 128 GB RAM ?
Home Premium understøtter kun op til 16 GB ... Det ryger jo hurtigt når paint åbnes samtidig med mediaplayer
-
Jeg har ultimate 64-bit og det ROX!
MEN!!!!!!!!!
Du kan eller installere Vista 64-bit på en commer med 4 GB... når vista prøver at starte første gang vil du løbe ind i BSOD hele tiden... løsningen er at:
Tage 2GB fysisk ud af computeren
Installere Vista
Opdater vista
Hent og installer Windows Vista Hotfix: 929777
Smid de sidste ram i igenOg vupti så virker det...
-
Oprindeligt indlæg af Xdreamer
MEN!!!!!!!!!
Du kan eller installere Vista 64-bit på en commer med 4 GB... når vista prøver at starte første gang vil du løbe ind i BSOD hele tiden:D
det er ikke helt rigtig man kan sagtens installere med 4 gb hvis man har et intel chipset på sit bundkort.