90° strømkabel

  • Hey folks...
    Står og mangler et strømkabel til min søsters nye tv.
    Der fulgte self et med, men det hele er så smart konstrueret, at når tv'et er monteret på væggen, så er der ikke plads til strømkablet.
    Der er tale om et ganske alm PSU strømkabel, men bare med et 90° stik. (den del der går ind i tvét)
    Jeg har søgt med lys og lygte. eller jeg har været inde i en røvfuld butikker og forhøre mig, men mange anede ikke engang det eksisterede.
    Så nogen der evt kan give et link eller et hint til hvor jeg kan anskaffe det kabel. orker ikke at køre forgæves igen ;)

  • har et liggende hvis det er


    sort kabel - er "edb stik" ( 2 skrå ben og et i bunden i strømenden)
    knækket 90 grader i den anden ende - normale edb stik som til stationære psuér


    knækket går til højre hvis det har noget at sige
    ___
    / l \
    / l l \========
    ---------



    koster portoen hvis det er.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

    Rettet 3 gange, sidst af Animal-mik ().

  • Jeg tror det der tænkes på et et 90 graders apperat (IEC) stik.
    Bulgin og Schurter laver dem bla.
    du kan prøve 313-5480 eller 138-8610 hos rsonline.dk kommer du blot med varenummeret og kontanter kan du købe det vibevej i københavn.

  • Raptorrockwool.
    Det er noget i den retning. men forstår bare ikke at man ikke kan få kablerne færdige, og hos alle edb forretninger. Vi havde massere på mit gamle arbejde, men de er self væk nu man skal bruge dem ;)