Billederne uge #10: Forår

  • Et par kommentare fra mig.


    Tunfisk - En blå himmel bagved et afløbsrør signalere altså ikke forår for mig.


    Malk - Super godt fanget. Du har nok allerede skåret så meget du kan, det ville ellers have været super at komme lidt tættere på. Jeg tror også det ville gøre sig i sort/hvid med masser af kontrast. Godt billede.


    |Henrik| - Verdensklasse færdigt arbejde.


    Lahnet - Mig selv og ja jeg fortryder rammen.


    ||TheiZ|| - God ide, men det virker lidt rodet på mig. Jeg ville foretrække en blomst uden nogle forstyrrende elementer. Jeg tror også lidt arbejde med levels kunne gøre noget godt her. Men ikke dårligt.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lahnet
    Et par kommentare fra mig.


    |Henrik| - Verdensklasse færdigt arbejde.


    Tusind tak, er det virkelig så' godt. ?



    Jeg kommer også lige med lidt:


    Tunfisk


    Desværre heller ikke lige noget jeg forbinder med forår, der er ikke rigtig noget der fanger øjnene.



    Malk


    Ja, der er ihvertfal forår i luften godt fanget, og selvom det er svært at fange disse små fugle ville det være godt hvis det var lidt tættere på.



    Lahnet


    Ja rammen snakker jeg ikke om ;) , flotte forår's farver og super skarphed i blomsten, dog synes jeg det er lidt synd at blomsten er midt i centrum, men nok en smagssag.



    ||TheiZ||


    Ja forår kan være mange ting, og det har du fanget godt i dette billede, det er lidt forstyrene i bunden med dybdeskarpheden er super.

  • Tunfisk
    Jeg kan faktisk rigtig godt lide billedet, den måde du har fanget vandråberne på, og at det er dejligt skarpt. Eneste minus er det er en smule udbrændt der hvor solen står på. Når det er sagt må jeg desvære give de andre ret i at jeg ikke kan se hva det har med forår at gøre.


    Malk
    Jeg syntes det er rigtig flot at du overhoved har kunne fange den lille "leg" der!
    Dog kan man godt se det er croppet til grænsen, men rigtig flot fanget. :9xo


    |Henrik|
    Ja som altid knivskarp hehe, og flotte farver - dejligt billede:).


    Lahnet
    Et flot blomsterbilled med nogle flotte farver, dog syntes jeg du skulle have brugt en lidt mindre blænde, og have fået lidt mere dybdeskarphed på.



    For lige til sidst at "forsvare" mit bidrag lidt, så er jeg godt klar over det ikke er så teknisk flot, og ja det virker en smule rodet i bunden. Billedet blev taget ud af et vindue da sneen pludselig væltede ned, og jeg regnede ikke med at få brug for det, men besluttede mig for at give det et go for symbolikens skyld.


    Men ellers mange tak for comments anyways! :)

  • Tunfisk
    Det er et meget "sjovt" billede. Måske ikke så forårs agtigt tema, men fed idé. Skarpheden er udmærket, pas på med det udbrændte.


    Malk
    Den bagerste gren har en grøn farve rundt om sig.
    Meget støj på billedet, og kanterne er meget hårde. Du besvare opgaven godt :) Men der mangler også en anelse fokus. Har sq set bedre billeder fra dig ;)


    |Henrik|
    Super lækkert billede. Prøvede lige at photoshoppe lidt, syntes godt du kunne have lavet den grønne farve mørkere.


    Lahnet
    Udmærket skud. Rammen er ikke køn :). Ellers fin "leg" med blænden.


    ||TheiZ||
    Billedet er lidt dødt. Som andre er inde på er der for mange elementer med i billedet. Ellers et fint skud.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa


    |Henrik|
    Super lækkert billede. Prøvede lige at photoshoppe lidt, syntes godt du kunne have lavet den grønne farve mørkere.


    Tak, lækkert med nogle kommentarer. ;)


    Pørvede faktisk at gøre den grønne farve lidt mørkere, men synes billedet blev for mørkt.