S: Zotac 8800GTS (G92), Nokia N95, Ipod Touch 16Gb

  • Så sælges følgende - grundet opgradering til Iphone (dog pånær gfx, det er bare en sideting :D)


    Nokia N95:


    Fra den 15-01/08. Inkl kasse, kvittering med IMEI nummer, og ALT tilbehør - Hvert et kabel, stik osv osv er med - sågar plastikposerne div stumper ligger i fra ny. Telefonen er ubeskriveligt velholdt, og i perfekt stand - Pånær lidt fedtede fingre på skærmen ser den fuldstændig ud som ny.


    Det er den alm, og ikke den sorte 8Gb version. Den er IKKE simlåst


    HBO: 1500,- 1550,- pp budt af FlowingLil!


    Ipod Touch 16Gb


    Ca 1 måned gammel. Desværre uden kvittering da det er et firmakøb (uden rabat på nogen måde desværre) men vi laver alle apple produkter på mit arbejde, så laver gerne en håndskrevet hvis det ønskes. Ellers oprettes en RMA normalt online på vores side - Med eller uden kvittering ;) Alt medfølger - Inkl en blå Apple sok - Resten er desværre smidt ud. Der er lidt slid-ridser på bagsiden, men det er minimalt, og skærmen er helt ridsefri. Har en lille bule øverst i højre hjørne - Uden nogen form for betydning, men den er der. Fungere perfekt, og er opdateret til 1.1.4 + den seneste Opgraderings pakke der kostede 130,-


    HBO: 1500,- 1500,- pp budt på HWT!


    Zotac 8800GTS G92


    Sprit nyt og uåbnet. Til salg for 3. gang - Denne gang ønskes der KUN bud hvis man står ved det! Hvis ikke finder jeg vedkommende på skummel vis og stjæler en havelåge eller bildør!
    Har aldrig været åbnet, blev købt for ca en måned siden hos SHG til et projekt der ikke blev til mere end bare grafikkortet. Online faktura via PDF fra SHG medfølger naturligvis.


    HBO: 1500,- - 1600,- pp budt på HWT!



    Køb hele stakken for 4350,- inkl. evt forsendelse.


    Befinder sig mellem Skovlunde og Ballerup, og kan ses/afhentes her, på mit arbejde i 2750 Ballerup, eller sendes på købers regning mod forudbetaling - Ikke andre måder. Self. gratis fragt som nævnt hvis hele bunken ryger af til samme køber.


    Ikke så meget pjat, tingene er beskrevet, evt spørgsmål skulle være besvaret - Er de ikke det alligevel, så smid en PM og hold venligst tråden ren. Nemmere for alle.


    Byd KUN i tråden. alle skal have lov at være med, og gider ikke bruge tid på at skrive bud fra PM's ind.


    Kører også på HWT :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlowingLil
    Jeg vil gerne byde 1500 for N95 afhentet. Hvornår slutter auktionen?


    Mvh Chris


    1500,- budt en times tid før dig på HWT desværre..


    Lukker i aften

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Object


    1500,- budt en times tid før dig på HWT desværre..


    Lukker i aften


    Okai byder 1550pp, kan se på hwt at buddet er blevet trukket.


  • Hej friend hvis ham med GFX hopper fra slår jeg til til samme pris, du har min messenger vi er stadig på har jeg set i dag?. :9xo :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Hej friend hvis ham med GFX hopper fra slår jeg til til samme pris, du har min messenger vi er stadig på har jeg set i dag?. :9xo :))


    w00t - Skriv lige til mig på msn.. Aner ikke hvem af de 300+ du er :O