Dette kommer min computer om med, men aner ikke hvorfor den gør det.
Det er kun når jeg går ind i mapper, faktisk ligemeget om de er store eller små.
Men ved ikke om det kan være en virus? Nogen der har råd til at løse dette problem?
Dette kommer min computer om med, men aner ikke hvorfor den gør det.
Det er kun når jeg går ind i mapper, faktisk ligemeget om de er store eller små.
Men ved ikke om det kan være en virus? Nogen der har råd til at løse dette problem?
kender ikke til den fejlmelding...så vil gætte på det er en virus du har fået....men det kan også være defekt ram eller hdd.
Tror vidst det er en ret udbredt fejl. I hvertfald en fejl der går ind på et bredt område. Men er kommet så langt at det er en af rammene der er fejl på.
Nogen der ved om det kan fjerne ram fejl ved en simpel formatering? Eller kan man godt regner 100% med metest og derved sende computeren til rma..
alt efter hvad jeg lige umildbart kan finde på windows hjemmeside betyder det :
Årsag
Problemet opstår, fordi Microsoft Windows XP SP2 bruger DEP-funktionen (Data Execution Prevention) til at medvirke til at forhindre skader fra virus og andre sikkerhedstrusler.
DEP-funktionen til forhindring af datakørsel fungere alene eller med kompatible miniprocessorer for at markere nogle hukommelsesområder som "ikke-eksekverbare". Hvis et program forsøger at køre kode fra en beskyttet placering, lukkes programmet af DEP-funktionen til forhindring af datakørsel, og du modtager en meddelelse om, hvorvidt koden er skadelig eller ej.
Løsning
Du kan undgå problemet ved at kontakte din programleverandør og høre, om der findes en opdatering, der gør det muligt for programmet at fungere korrekt med DEP-funktionen til forhindring af datakørsel.
Workaround
Hvis computeren er indstillet til at anvende DEP-funktionen på alle programmer og serviceydelser, vil knappen Rediger indstillinger kunne ses i DEP-fejlmeddelelsen. Hvis der ikke findes nogen opdatering til programmet, skal du følge disse trin for at tilføje en undtagelse for programmet fra DEP-meddelelsen: 1. Når du får den fejlmeddelelse, der er nævnt i afsnittet "Symptomer", skal du klikke på Rediger indstillinger.
2. Marker afkrydsningsfeltet ved siden af programmet, og klik derefter på Anvend.
3. Når du bliver bedt om at genstarte computeren, skal du klikke på OK to gange og derefter genstarte systemet.
Men alt dette har du self. googlet dig frem til i forvejen, ik' lille Slaus?
Jo oh du store schultz..
Men det er et bredt område.. og har fundet ud af at en af mine ram blokke er wasted. Så den ryger til rep. igen