Udemærket komponeret, og rigtig godt fanget
De er også dejligt skarpe alle sammen.
Kan bedst lide nr 2 på grund af den sommer agtige blå himmel og den flotte struktur på fuglens fjerdragt
Udemærket komponeret, og rigtig godt fanget
De er også dejligt skarpe alle sammen.
Kan bedst lide nr 2 på grund af den sommer agtige blå himmel og den flotte struktur på fuglens fjerdragt
Måger er sgu ikke så spændende et motiv for mig, så de her billeder siger mig ikke så meget. Der må da være andre fugle hvor du bor end måger?
Forstå mig nu ret, men dine motiver er altså ikke særlig varierende. Næsten alle de billeder du poster herinde indeholder Måger/datter/dråbe/blomst. Jeg syntes det er lidt synd, fordi det ser jo ud til på dine foto's, at du har ret godt styr på det tekniske, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at se lidt mere spændende billeder eller ihvertfald mere varierende billeder.
jeg vil give fhqwhgad lidt ret i hans påstand...
Men jeg syntes nu det er flotte billeder alligevel, som nævnt tidligere kan jeg også bedst lide nr. 2
Tak for kritik alle.
Det helt store problem i mine mange ens billeder er at jeg er extrem perfektionist.
Selvom jeg har taget et ok billede, ja så er der nogen der siger til min: Det kan du sQ godt gøre bedre Henrik.
Selvom jeg har taget mange måge billeder, ja så er disse vidst de bedste efter min ejen vudering.
Men hvis det nager jer, ja så skal jeg nok lade være med at poste flere billeder at mine døtre-blomster-måger m.m
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Men hvis det nager jer, ja så skal jeg nok lade være med at poste flere billeder at mine døtre-blomster-måger m.m
Du kunne også tage den konstruktive kritik til dig i stedet for at lege tøsefornærmet og så bare være på tværs. Det kan godt ske det ikke er din mening at være sådan, men jeg er næppe den eneste der opfatter dine udtalelser som sådan.
Du har ofte efterlyst mere kritik på dine billeder, og manglen på kritik kan jo netop skyldes, at du kører meget i det samme. Ikke at der er noget i vejen med billeder af dine børn, blomster eller måger, men jeg vil personligt også langt hellere se noget mere bredde på de billeder du ta'r end, at du bliver ved med at gå i dybden indenfor meget få emner - og det er ikke fordi jeg ikke gider se dine billeder!
Selvom det kan være positivt at være perfektionist, så kommer der også et tidspunkt hvor man er nødt til at udvide sin horisont hvis man vil blive bedre til det man laver. Måske du også ligefrem vil tage endnu bedre billeder af dine børn, blomster eller måger hvis du prøvede kræfter med noget andet, og på den måde udvidede dit repertoire og fik din teknik endnu mere ind under huden.
Om ikke andet, så kan der i hvert fald ikke ske noget ved at prøve.
Billederne her i tråden er nok de bedste du har taget af den slags indtil videre. Personligt er jeg også mest vild med nummer 2, da den adskiller sig fra de to andre både med himlen og fuglens fjer - og det på en positiv måde.