look spec i kara

• Hej

Jeg tænker lidt på hvad warlook spec der er best i kara
    mit spec er nu http://eu.wowarmory.com/charac…?r=Wildhammer&n=Lilleslem
    men ved ikke om jeg skal have de 5 i improved shadow bolt som der nu tager det jo lidt tid inden den bliver kastet og vil gerne gøre lidt mere skade.. eller skal jeg være dest look

På forhånd tak

ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

• Ville ikke foreslå dig at gå deep destruction medmindre du har omkring +1000 shadow dmg, 25% critt og 200 spell hit rating.

Hvilket jeg ikke regner med at du har siden du raider kara. Hvis jeg var dig ville jeg nok gå omkring 41 i affliction og så fordele resten på demonology og/eller destruction.

Oprindeligt indlæg af julli.kc
    Ville ikke foreslå dig at gå deep destruction medmindre du har omkring +1000 shadow dmg, 25% critt og 200 spell hit rating.

Hvilket jeg ikke regner med at du har siden du raider kara. Hvis jeg var dig ville jeg nok gå omkring 41 i affliction og så fordele resten på demonology og/eller destruction.

Helt korrekt, man skal helt derop for at deep destro er bedre, under det er 41 aff bedre.
    Du kan læse mere om det her: Link

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• bortset fra at destro specc afhænger mest af firedamage og ikke shadow......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    bortset fra at destro specc afhænger mest af firedamage og ikke shadow......

Fire kan slet ikke måle sig med Shadow.

Som Buzzkill fra Nihilum så flot siger:
    A very common misconception when it comes to a DS destro build is when people use fire. Shadow is superior to fire in every possible aspect and there is absolutely no argument for using Incinerate over SB. That is the first and most important thing one should realize. SB not only that offers more pure dps, but it also boosts raid dps by a significant amount through the Improved SB talent. Incinerate, on that account, does nothing.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• Hvis jeg endelig skulle raide på min lock, ville jeg nok vælge;
    http://www.wowhead.com/?talent=IiMrVRfzVtcof0cZxx0z

Curse of Shadow, dot op og smide så mange SB's ind som muligt og dot op igen :)

Kunne godt ha taget Imp. CoA men gjorde jeg ikk, pga. Curse of Shadow/Elements tager pladsen istedet for + giver raid dps.

5/5 Fel Concentration kunne jeg også ha ladet være med og vælge. Men jeg har det sådan, at det er et must hvis man går Affliction som lock.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

• Takker for svar

Ja der er mange muligheder at vælge i mellem, vi er begyndt i kara og har haft 2 run første gang de 2 første bosser og anden gang til nr 4 som virker et svært sted til vi finder den rette teknik, og lidt mere tid men folk skal jo på arbejde...:)

ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd