nether vortex

• nether vortex dropper første mobs i TK!

Jeg dør godt nok og releaser, men da det drab af den mob finder sted, sker det mens jeg har released og er udenfor instances, derfor kan raidleader ikke give mig nether vortex og GM siger at ejg ikke må! Så kan de sku da lade være at lave det på den måde med release osv

Oprindeligt indlæg af Claes
    Forstår ik helt pointen med tråden? Ellers bare vent til næste patch, hvor en nether vortex koster 15 badges.

hvilket er dybt godnat..

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• kan heller ikke se pointen med topic overhovedet..sådan er det bare....lad være med at release før du ved det er et wipe, det er normalt i raids....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Simonthk
    der er da ikke nogen i verden der ikke forsøger at komme tilbage og heale mere efter man er død. Det kan man, men det koster desværre epics!

det er der ingen der gør i vores guild ihvertfald...det koster -dkp. man venter indtil at raidleader enten siger wipe, all run in eller wipe -wait for ress...eller måske får man en combat-ress......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Simonthk
    hvorfor sku man ikke release når man dør? Man kan vade ind igen og heale videre!

Fordi man ikke skal dø før der alligvel er for lang at løbe inden du alligvel kan nå at få et ress ;)

• Vores politik plejer at være: Før Al'ar = Release and run.
    Hvis man dør, så releaser man og flyver tilbage. Derefter er det hurtigere at resse.

Og skulle det ske at man ikke kan få et item, så kan man lave en GM Ticket. Ham der fik det item + den der skulle have det skal bare lave en ticket. Skriv hvad problemet er, og det er fixet.