Vista Og Gaming

• Har lige 3 spm.

1. hvilket vista vil være det bedste til gaming? hvad for man for pengene når man køber de dyrerer versioner?
    - Jeg bruger min pc til gaming og det sædvanlige surf på nettet, og ikke rigtig andet. Alt arbejds/studie relateret foregår på min bærbare.

2. Vista - Servicepack 1?
    Er lidt i tvivl.... nogen siger at den engelske version er kommet og vi så bare venter på den danske?
    Andre siger at det stadig kun er release versionen der er på gaden?
    - Derudover har jeg hørt folk snakke om at det kun er lidt ældrere computere som har problemer med vista?

3. Vista og games (primært guildwars)
    Vil gerne høre om der er folk der har haft problemer med guildwars og vista da det er det spil jeg spiller mest.
    - derudover spiller jeg en del CS 1.6, og de ellers nævneværdig spil er:
    HL2+episodes
    FEAR
    NFS (alle de nyere)
    Hitman (allesammen primært Bloodmoney)
    Splintercell (mest 3'eren og 4'eren)
    GTA SA og VC
    BF2
    Crysis
    StarWars KoToR 1+2
    DeusEx

Min computer er som sagt en gamingcomputer og derfor skulle de spil jeg spiller mest også helst virke mindst lige så godt som i XP.

Mit system
    Intel Core 2 Dou E6600
    BFG 8800GTX OC 768MB
    4GB DDR2
    250GB

• Jeg har en E6600 der er clocket, 2 GB RAM, og et 8800GT, og det kører sgu ret godt hos mig, synes jeg, men nu skal du jo huske at købe et 64bit Vista, når du nu kører med 4 GB RAM. Jeg mener at have hørt at Vista Home Premium er det der bedst kan betale sig ifht. hva man får for pengene.
    Jeg har endnu ikke oplevet nogen spil der ikke kunne køre i Vista.

• Guildwars fungerer upåklageligt med vista.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr