Lige lidt mere efterbehandling.
[Blocked Image: http://img210.imageshack.us/img210/9003/portrt2xr2.jpg]
Lige lidt mere efterbehandling.
[Blocked Image: http://img210.imageshack.us/img210/9003/portrt2xr2.jpg]
I'm a plastic boy
Ej, jeg synes faktisk det er ret fedt lavet!
Du ligner en fra bandet , Kraftwerk
Men det ser sku ret cool ud!
Igen sys jeg det er synd med så meget efterbehandling, det lignet slet ikk et billede. Ser fedt ud dog hvis det bare blev betegnet som grafik og ikk billede
Kunne egentlig godt tænke mig og sammenligne det med billedet ubehandlet.
for som jeg ser det kan jeg som sådan heller ikke rigtig forholde mig at det er et billede af et "menneske" som bare er behandelt, men det ser meget fedt ud må man sige. sådan lidt film agtig
Det minder mig om noget jeg engang har set i en musikvideo Tror nok at det var en Linkin Park sang
Synes billedet i sig selv er fedt men hvis de der lysstreger skal være der, så skal ansigtet ikke være lige så platic -agtigt. Det ligner at hans hud er ved at briste
det ser fedt ud
QuoteOprindeligt indlæg af Freakshow
Det minder mig om noget jeg engang har set i en musikvideoTror nok at det var en Linkin Park sang
Synes billedet i sig selv er fedtmen hvis de der lysstreger skal være der, så skal ansigtet ikke være lige så platic -agtigt. Det ligner at hans hud er ved at briste
det ser fedt ud
Det er min hud.
Tak for kritik alle.
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Det er min hud.
Tak for kritik alle.
Ja det er det jo ikke når du har ændret det så meget... det ligner jo et 3d render
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Ja det er det jo ikke når du har ændret det så meget... det ligner jo et 3d render
Ye, lad os lige se originalen?
ja den er jeg altså også med på. kunne godt tænke mig og sammenligne
Det med at poste original billedet, så bliver det ikke aktuelt.
For der er sikkert ingen sammenligning da det er efterbehandlet så ekstremt meget
QuoteOprindeligt indlæg af Hardstyler
For der er sikkert ingen sammenligning da det er efterbehandlet så ekstremt meget
Sikkert ikke nej, men jo der er en sammenligning.