Hvad er Jeres erfaring med at skifte til TDC bredbånd med 4064/265 Mbit og så køre spil BF2 og Oblivion osv.
Skal upload være højere for at spil kan køre uden problemer????

Hvilken inet hastighed ?
-
-
Medmindre du tænker på at have din egen server, så er upload stort set ligegyldig. 4 MBit er rigeligt til at spille over nettet.
-
Yup som Brition siger, det spiller ikke SÅ stor rolle medmindre serverne ligger langt væk i andre lande...Og selv der har det heller ikk meget betydning...
Min overgang fra 2mbit/512 til 6/1 gav ikke specielt meget i ping.
-
Jeg ville hellere have en 2048/512 kbit end en 4096/256 kbit, hvis jeg skulle bruge nettet til at game. Ellers ville jeg gå efter en 4096/768. Denne linie har jeg pt. selv og har ikke mærket nogen ping forskel på den her i forhold til min tidligere 2048/512 kbit, men man har jo lige lidt mere at arbejde med når man henter filer ned.
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Yup som Brition siger, det spiller ikke SÅ stor rolle medmindre serverne ligger langt væk i andre lande...Og selv der har det heller ikk meget betydning...Min overgang fra 2mbit/512 til 6/1 gav ikke specielt meget i ping.
forstår jeg godt, det er din upload som næsten bestemmer din ping på min 15/15mbit forbindelse har jeg en ping i CS1.6 på min Clans DeathMatch server som om jeg sidder på lan med den
-
Så upoad betyder ikke så meget, som downloadi spil.
Nu har TDC install det nye kampagne tilbud, og det kører OK- so far.Lukker tråden her. MANGE TAK folks!!!!!!
-
Oprindeligt indlæg af Legolas
Lukker tråden her.Det gjorde du så ikke alligevel.....
-
Oprindeligt indlæg af Boris
Det gjorde du så ikke alligevel.....
haha
-
jo upload betyder da en del i spil, men først når der ikke er nok af den......