Fejl i CS?

  • Hey alle sammen jeg har et meget irri problem med mit counter strike source... altså jeg har installeret det og det hele men når jeg skal til at spille eller når jeg er inde i en bane så begynder den hele tiden med at hakke og jeg kunne godt tænke mig det blev sådan næsten helt flydene... men det er kun i nogle baner den gør det der er også nogle baner hvor at alt bare virker optimalt... det er mest de der surf der er dumme... please hjælp.....


    PS. jeg har set alle de der forklaringer men jeg kan ikke engang finde ud af hvor man skal gå hen for at installere de der rate cl_cm ting....ville være hundrede mange gange glad hvis nogle gad at informere mig om alt så noget

  • Kunne lyde som et grafik kort problem


    Men tag og skriv lidt oplysninger om din PC, ellers gør du det rimelig svært for folk at hjælpe

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Cpuen er fin nok til CS men du har intet skrevet om dit grafikkort ? Men hvis kortet er i samme kaliber som resten burde det ikke være noget problem, da CS ikke trækker så meget.


    Har du måske fået slået AntiAliasing til ? - og hvis ja, har du så prøvet at disable det ?

  • Jeg har lige rettet i din overskrift da "øv" ikke beskriver dit problem særlig godt - næste gang regner jeg med du selv finder på en fornuftig overskrift.


    Desuden har vi en rediger-knap til at rette sine indlæg, til hvis man fx kommer i tanke om noget mere man vil tilføje. Og det er den knap der står REDIGER på.

  • 1. vi skal vide hvilket interface dit bundkort benytter....er der agp eller pci-e 16x/8x i det ? hvis der ikke er nogle af de ting bliver det svært at smide et grafikkort i, der vil hjælpe noget...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    1. vi skal vide hvilket interface dit bundkort benytter....er der agp eller pci-e 16x/8x i det ? hvis der ikke er nogle af de ting bliver det svært at smide et grafikkort i, der vil hjælpe noget...


    Han må næsten sidde med pci-e, når han sidder med en c2d.


    Hvis det er tilfældet, er et 8600gt rigeligt til cs:s. Kan erhverves for under 700,- Og skal du have et mere tidsvarende kort, kunne et 8800GT være en mulighed. Koster cirka det dobbelte.

  • jeg vil gerne kunne men jeg ved jo slet ikke hvor jeg kan finde alle de oplysninger om mit grafikkort <::: :oops:.....jeg kan kun finde det jeg har fundet .....:(...men hvad for et grafikkort kunne være perfekt til mig counter strike source lover..???
    PS. jeg finder en bedere overskrift næste gang tak...

  • Hvad med nogle af dem her ???





    Club 3D Radeon 9600PRO 256 (Detailsalg)
    (256 MB) ATI RADEON 9600 PRO / AGP 8x / 2048 x 1536 / 256 MB DDR SDRAM (300 MHz) / VGA / DVI / S-VideoDDR SDRAM... 600 kr.

    Sapphire RADEON 9600 Atlantis Pro ADVANTAGE Edition (Detailsalg)
    (256 MB) ATI RADEON 9600 PRO / AGP 8x / 400 MHz / 256 MB DDR SDRAM / VGA / DVI / S-VideoDDR SDRAM 530 kr.

    ATI RADEON 9600 PRO PC & Mac Edition
    (256 MB) ATI RADEON 9600 PRO / 3 år / AGP 8x / 2048 x 1536 / 256 MB DDR SDRAM / VGADDR SDRAM 1.176 kr.

    PowerColor 9600 PRO
    (256 MB) ATI RADEON 9600 PRO / AGP 8x / 400 MHz / 256 MB DDR SDRAM (400 MHz) / VGA / DVI / S-Video / Komposit VideoDDR SDRAM... 499 kr.



    er de helt udelukkede???? hvad for nogle er dårlige??? og hvad for nogle er gode ??? og hvordan kan man se om de er gode eller dårlige????