Linksys BEFSR41 router

  • Jeg har fundet en gammel linksys router BEFSR41 version 3 på en pc huggerplads som ser ud til at virker fint. Men jeg studser lidt over den. Kan den ikke bruges som trådløs og kan den ikke opsættes med WEP kryptering som så mange andre Linksys routere? Nogen der kender modellen eller har et bud så er mere end velkomne til at give jeres besyv med. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman
    Jeg har fundet en gammel linksys router BEFSR41 version 3 på en pc huggerplads som ser ud til at virker fint. Men jeg studser lidt over den. Kan den ikke bruges som trådløs og kan den ikke opsættes med WEP kryptering som så mange andre Linksys routere? Nogen der kender modellen eller har et bud så er mere end velkomne til at give jeres besyv med. :D


    http://www.linksys.com/servlet…1&childpagename=US/Layout


    Jeg ved ikke rigtig hvor du ville få den trådløse del fra? Der er jo ingen antenner.. ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    http://www.linksys.com/servlet…1&childpagename=US/Layout


    Jeg ved ikke rigtig hvor du ville få den trådløse del fra? Der er jo ingen antenner.. ;)


    Dvs ingen wireless på det dyr? Hvad skal jeg så bruge den til og så er det sgu da ikke en rigtig router? Så kan man ligeså godt købe en switch kan man ikke? :O
    S forstår jeg sgu bedre at skidtet var smidt ud. Nu kunne den jo have en indbygget antenne :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman


    Dvs ingen wireless på det dyr? Hvad skal jeg så bruge den til og så er det sgu da ikke en rigtig router? Så kan man ligeså godt købe en switch kan man ikke? :O
    S forstår jeg sgu bedre at skidtet var smidt ud. Nu kunne den jo have en indbygget antenne :))


    Du kan jo godt bruge den som switch, men du må endelig ikke smide den ud, jeg kunne i hvert fald godt bruge den :)


    Den har ikke indbygget antenne, det er bare en helt almindelig router.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Du kan jo godt bruge den som switch, men du må endelig ikke smide den ud, jeg kunne i hvert fald godt bruge den :)


    Smide den ud? nej da den er jo fin som switch. Sad lige og læste noget meget interessant på piratgruppen.dk om man kan skjule sin ip adresse så APG ikke kan finde dig. ;)
    Men hvis du er meget interesseret i den kan du jo smide en PM så kan vi måske finde ud af noget. :9xo