Har OC mit gfx og vil gerne vide hvordan man gemmer sine clockes og hvor lang tid skal man teste GFX?

Oc af GFX
-
-
hej point først skal du nok sige noget om hvad det er for et prg. du har brugt!
det er meget forskelligt hvorlang tid du skal teste kommer an på hvor meget du har oc'et dit gfx og hvor varmt det bliver. men sæt dig til at se noget tv eller sådan noget:) og lad den stå i en mindst en times tid hvis du vil være 100% sikker -
Brug Rivatuner, det er meget simpelt der ståre "Save" og ja der gemmer du de clocks de sætter med de 2 eller 3 slide bar's, derefter sætter du bare Rivatuner til at starte op samme med Windows.
Færdigt arbejde.
-
Jeg har brugt Coolbits til OC og ATi-Tool til at teste!
-
Skal rivetuner starte op for den gemmer ens settings?
-
Har fådt OC mit 8800GTs(G80) til 600 på Core´n og 950 på mem.
[Blocked Image: http://img352.imageshack.us/img352/1973/mygfxocob5.th.jpg]
Her er noget Benchmark,Stock.
3Dmark03: 31217
3Dmark01: 46532
AquaMark3: 153.359Overclock.
3Dmark03: 35317
3Dmark01: 47519
AquaMark3: 156.160Har teste den med Ati-tools Scan for artifacts i en time og den bliver noget med 78-81C.
Men når jeg prøver med 1000 på Mem så kommer der fejl, så jeg stopper vist her! -
Ville sige 81C er en del... min 8800GTS 512 er også oced som du kan se i sig, den bliver højst 60-62C og det er ved 1times Atitool.
-
Oprindeligt indlæg af Jeppe
Ville sige 81C er en del... min 8800GTS 512 er også oced som du kan se i sig, den bliver højst 60-62C og det er ved 1times Atitool.
81 grader er intet problem. Der er ingen grund til at gøre knægten nervøs, for at det brænder af.
Han er 100% sikker, så længe han ikke kommer over de 95 stykker -
Oprindeligt indlæg af Slammand
81 grader er intet problem. Der er ingen grund til at gøre knægten nervøs, for at det brænder af.
Han er 100% sikker, så længe han ikke kommer over de 95 stykkerDet var skam heller ikke for at gøre ham nervøs, det var mere ment som en sammenligning.
-
Oprindeligt indlæg af Jeppe
Det var skam heller ikke for at gøre ham nervøs, det var mere ment som en sammenligning.
Men der sammenlignes med en G80 og en G92
PÆNT meget forskel