Sony - warranty?

  • Hej


    Først: Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum, så hvis det er det forkerte så siger jeg undskyld. Men spørgsmålet er: Ved I om Sony har global warranty på deres produkter, fx PS3? Har nemlig set PS3 på deres .com-hjemmeside til en favorabel pris, men jeg ville være ked af at skulle sende en PS3 til USA for at få den repareret, hvis det skulle gå så vidt.


    Mvh
    Fabian

  • Hej


    Det var deres US-side (har vidst en gang i tidernes morgen sat den til at være min 'favorit'-sony side, så derfor går den direkte derind). Tak for svaret - tror du har helt ret. Havde godt nok kigget efter deres warranty-side, men jeg kunne ikke finde den.

  • Helt iorden :)
    Men ja, det bliver nok lidt halvdyrt hvis der er problemer med en PS3 du har bestilt fra staterne.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fabianbm
    Hej


    Det var deres US-side (har vidst en gang i tidernes morgen sat den til at være min 'favorit'-sony side, så derfor går den direkte derind). Tak for svaret - tror du har helt ret. Havde godt nok kigget efter deres warranty-side, men jeg kunne ikke finde den.


    Der er 2 aspekter i det (udover garantien).


    1. Jeg tror at du skal være ret hældig, hvis du får den amerikanske del af siden til at sende til DK.


    2. Hvis de lykkedes skal du huske at ligge min 25% oveni (25%moms + evt told + toldbehandligsgebyr). Jeg har fået rigtigt mange pakker fra USA de sidste 3 år, og ikke en eneste er gået igennem uden at blive fortoldet!


    /ask