Du er lige added så

E8x00 OC Tråden
-
-
For satan da. Gi mig dog sådan en Cpu, så skal jeg satme smide den under vapo LS, så skal i se trix
Fanme nederen at MIdtdata ikke har fået det skidt hjem -
Oprindeligt indlæg af Artisan
For satan da. Gi mig dog sådan en Cpu, så skal jeg satme smide den under vapo LS, så skal i se trix
Fanme nederen at MIdtdata ikke har fået det skidt hjemSå nap en fra overclockers
Eller køb den der var til salg/vurdering i salgs sektionen. Ingen undskyldninger mester!
-
Har lige opdateret trådens første post eftersom jeg har fået nyt vandkøl. Som I kan se på billedet kører den nu 4.4Ghz dual orthos stabilt over 1 time. har ikke testet længere.
Her er et billede af det nye køl
EDIT: Radi kommer self en tak ned og kablerne gennem kabi, men havde ikke lige et bor til at gøre plads til slangerne så det må vente lidt..
-
Nice
Jeg har også fået clocket lidt på mit system og er nået op på 4.005ghz stabilt ved 1.425v
Synes ikke rigtig jeg kan få meget mere ud af den medmindre jeg vil hæve volten meget mere og det vil jeg ikke -
Oprindeligt indlæg af Jeppe
Det er fandme vildt
lol - det er samme mobo jeg har G33 ds2r - må have mig en E8xxxx og se hvad jeg kan
-
samme her_D
-
Så fik jeg også fat i en.
Smed den i og bootede op med dette
4200mhz 1.3volt, så må jeg se hvad den vil, men det starter da fint
Kørt 10min nu -
hvad batch har du nonxn, er det på luft eller vand?
-
Smed vcore op på 1.5v og nu har orthos kørt 15min ved 4500mhz.
Den er kølet med vand, asetek antarctica, hydor L30 og en bil radi.
-
Damn! Hvad siger temps ved 4500MHz ? Det er godt nok lave temps ved de 4200MHz, min er meget varmere.
-
Rum temp er kun 17C, har ikke været hjemme de sidste par dage..
Så det blir næppe et 24/7 setup, med mindre den kan køre ved lavere vcore, ellers må jeg få noget bedre vand -
Oprindeligt indlæg af noxon
Rum temp er kun 17C, har ikke været hjemme de sidste par dage..
Så det blir næppe et 24/7 setup, med mindre den kan køre ved lavere vcore, ellers må jeg få noget bedre vandHvorfor er i oc'ere altid så skide heldige med jeres cpu? .. bliver mere og mere irriterede på min... skal have 1.48Vcore i bios for at være stabil på 4.1Ghz
-
Nu er det jo også på vand.. Jeg kører pt. min med boxkøleren, og har skal den have over 1.4v bare for 4ghz.. Køling er altafgørende...
-
Oprindeligt indlæg af Søndergård
Nu er det jo også på vand.. Jeg kører pt. min med boxkøleren, og har skal den have over 1.4v bare for 4ghz.. Køling er altafgørende...ja men nu har jeg jo også nogenlunde luft køling .. med 1.5Vcore på 4.15Ghz bliver den MAX 65-68C
-
men så længe temp ikke er kritisk burde bedre køling ikke have nogen indvirkning. 4,1 er da også nice på luft.
67 i load med lav ambient så burde den ikke ramme mere end 75-80 ved normal stuetemp. Det da okay tror jeg, har set en wolffie har ramt 100 grader
-
4700mhz ved 1.52v under load, orthos kan køre 30sec så failer den.
10sec ikke tweaket og på gammelt XP.
-
Oprindeligt indlæg af noxon
4700mhz ved 1.52v under load, orthos kan køre 30sec så failer den.10sec ikke tweaket og på gammelt XP.
Shit det galt.. du kan boot med 1.54Vcore .. ved 4.7Ghz eller hvad?
-
Oprindeligt indlæg af Jeppe
Shit det galt.. du kan boot med 1.54Vcore .. ved 4.7Ghz eller hvad?
Ja det var ikke noget problem, men får hjælp af den kolde vinterluft nu
-
ehe
Vil da håbe min kan noget mere hvis jeg får ordenlig køling