• Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Noget med at AM2+ kan køre de nye Amd cpu'er eller hvad jeg ikke hvad forskellen er :crazyeyes:


    AM2+ chipsettet har højere fsb og højere overførsels hastighed selv til am2 processore, end det gamle am2 chipset...


    har selv lige bestilt et Gigabyte GA-MA790X-DS4 til min AMD Athlon64 X2 4000+ 2,1ghz BrisBane bla. pågrund at am2+ boardet har PCI-E 2.0 da jeg os ska ha et Albatron 8800GT-512X kort i min maskine :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    AM2+ chipsettet har højere fsb og højere overførsels hastighed selv til am2 processore, end det gamle am2 chipset...


    har selv lige bestilt et Gigabyte GA-MA790X-DS4 til min AMD Athlon64 X2 4000+ 2,1ghz BrisBane bla. pågrund at am2+ boardet har PCI-E 2.0 da jeg os ska ha et Albatron 8800GT-512X kort i min maskine :)


    Fandt du et eller hvad???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Fandt du et eller hvad???


    har kontant med en fra neonet.dk men ham tager jeg lige i hovede og røv imorgen og høre ad, fordi i mandags sendte han en email om at jeg vil få nogle prisere senere der, men det fik jeg aldrig og nu har jeg pengene så, nu ska jeg ha fat i det...

  • Det er som en skriver højere FSB og så er AM2+ vist 65 eller 45nm teknologi.. Ka køre begge dele på mit AMD mobo, men har ikke prøvet med de nye.. Ved dog heller ikke om det kan ta Quad CPU'erne..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Det er som en skriver højere FSB og så er AM2+ vist 65 eller 45nm teknologi.. Ka køre begge dele på mit AMD mobo, men har ikke prøvet med de nye.. Ved dog heller ikke om det kan ta Quad CPU'erne..


    Har et Asrock AM2 som med nyeste bios kan kører de nyr quad og det board er kun alm AM2 men grafikporten er ikke 2.0 kun alm 16x pci-e. Sikkert også det der er den største forskel. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman


    Har et Asrock AM2 som med nyeste bios kan kører de nyr quad og det board er kun alm AM2 men grafikporten er ikke 2.0 kun alm 16x pci-e. Sikkert også det der er den største forskel. :D


    jeg har et AsRock ALiveNF7G-HDready med Bios P2.00 som kan køre med AMD Phenom...


    men et socket am2+ vil altid være bedre...