Bedste Torrent-klient?

  • til happy.


    Det lyder godt! :clap: :clap:

    Asus P5K ,Intel P35 Bios v.1201 Intel Core 2 Duo Q9300 @ 3000Mhtz 1,50v Corsair 4x1Gb ddr2@ 801 2,20v Liteon LH-20A1H487C 20X 1x OCZ 120Gb primær disk,1x500Gb dat disk XFX HD Radeon 7770 13.6 64bit ati driver, Creative X-fi Xtreme Music, Avira 2014 antivirus psu: Corsair CMPSU-650TXEU, 650Watt 12v52A Windows 7 Ultimate 64bit Antec Nine Hundred kabinet Zalman 9500 LED cpu-køler

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Hvor skal kablet gå fra og til? Fordi hvad hvis det nu knækker et sted, bliver det så ikke småsvært at finde "revnen"? :D


    Er det faktisk ikke nej. De sender en lys puls ud og kan så måle sig frem til hvor det er ca. med en 1-2 meters præcision.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Utorrent på en M$ maskine men må nøjes med azureus på mac'en :(


    Nøjes med Azureus?


    På m$ har jeg altid brugt Azureus, og det stinker...
    Men på maccen bruger jeg Transmission - et kanon torrent program, som ikke er ressourcerkrævende og som bare gør det den nu engang skal gøre :-)


    EDIT: Ellers kan du bare køre uTorrent via CrossOver! Se her : http://torrentfreak.com/how-to-run-utorrent-in-osx/


  • Kan være jeg skal give transmission en chance til - synes bare ikke det kørte så fedt sidst :(



    Ja - har købt Crossover (så den kan få en over nakken i CS hehe ) - så kunne også være en mulighed :)

  • forstår ikke helt i brokker jer over azuerus bruger ressourcer?


    det bruger max 100mb ram hos mig, og så tungt er det nu heller ikke.


    de fleste herinde har vel over 2 Gigabyte ram anyway?

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    forstår ikke helt i brokker jer over azuerus bruger ressourcer?


    det bruger max 100mb ram hos mig, og så tungt er det nu heller ikke.


    de fleste herinde har vel over 2 Gigabyte ram anyway?



    100MB er nu også meget.. utorrent bruge lige knap halvdelen.. og jeg har 4gb i den nye :) men stadig dumt at spilde 100MB på noget der er grimt :P