AvP 2


  • nej min opfattelse er at han umuligt kan have set den film i divx format lovligt!


    medmindre du kan finde et sted på nettet den ligger i fuld udgave til lovlig download/mulig at se i divx format?

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen


    nej min opfattelse er at han umuligt kan have set den film i divx format lovligt!


    medmindre du kan finde et sted på nettet den ligger i fuld udgave til lovlig download/mulig at se i divx format?


    Kan du ikke bare stoppe tuderiet?


    Ja, wauw, han har hentet filmen ulovligt - So what?? Jeg har 307 pirat-film liggende! Vil du sagsøge mig nu også så?


    Til topic:


    Synes da filmen er okay i helhed, men kunne klart være bedre. Jeg havde forventet noget mere :)

  • Forstå nu hvad DivX er! :crazyeyes:


    Du køber jo ikke spillefilm i DivX format, du laver dem til DivX hvis du eksempelvis vælger at have dine originale film lagret på en harddisk for hurtig afspilning. Formatet bliver jo på ingen måde ulovligt i sig selv, blot fordi det er ofte brugt til ulovlig filmdistribution på internettet. Det er den originale filmkilde som fastslår hvorvidt hans film er ulovlig, ikke det format han har den i, og udfra hvad han har skrevet, kan du på ingen måde vurdere hvorvidt om hans kopi er ulovlig eller ej.


    Derfor er det en forhastet konklusion som er baseret på gætterier, når du siger at han foretager sig noget som strider imod loven.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Forstå nu hvad DivX er! :crazyeyes:


    Du køber jo ikke spillefilm i DivX format, du laver dem til DivX hvis du eksempelvis vælger at have dine originale film lagret på en harddisk for hurtig afspilning. Formatet bliver jo på ingen måde ulovligt i sig selv, blot fordi det er ofte brugt til ulovlig filmdistribution på internettet. Det er den originale filmkilde som fastslår hvorvidt hans film er ulovlig, ikke det format han har den i, og udfra hvad han har skrevet, kan du på ingen måde vurdere hvorvidt om hans kopi er ulovlig eller ej.


    Derfor er det en forhastet konklusion som er baseret på gætterier, når du siger at han foretager sig noget som strider imod loven.



    Amen :crazyeyes:

  • Og så tror jeg bare vi stopper den her diskussion nu. Warez er - som det fremgår tydeligt af reglerne - ikke velkommen på Tweak.dk, så hvis I absolut skal fortælle hvad I ser af premierefilm andre steder end i biografen må I finde et andet sted.


    Hvad Hitman har skrevet før, kan være fuldstændig ligemeget, han er ikke længere på tweak.dk.




    Tråd lukket.