Finde ud af hvem der har ringet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Jeg synes det er mangel på respekt, hvis folk ikke har deres mobil på lydløs i fx skolen eller andre forsamlinger. Men som i tashda's tilfælde, så synes jeg nu godt det kan accepteres :) Men de der bøvhoveder som modtager jeg ved ikke hvor mange smser iløbet af en dag, og hver gang forstyrrer alle andre personer tilstede i rummet, huha :pokey:
    En anden ting, nu når vi er inde på det her med at være tilstede i en offentlig / privat forsamling. Folk der hører højt techno på deres mp3 i bussen eller snakker pisse højt i deres mobil så alle andre kan følge med I at personen skal over til sin nye kæreste og han er bare åh så skøn X(


    Haha :)) Der er ikk noget værre.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kan da sagtens se hvad du mener tAshDa, men det er nu langtfra alle folk som har deres telefoner tændt af en mere 'vigtig' grund. Det er jeg mener er nu mere folk som sidder og sms'er i timerne, ikke bare en gang i løbet af dagen, men op til flere gange, bare fordi de liiiige skal skrive en sød lille besked til veninden. :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Dit teleselskab må ikke oplyse hvem der har ringet til dig, medmindre der foreligger en anmeldelse om chikane eller lign. hos Politiet.


    Nej tænkte det nok :) Nå, jeg lukker tråden inden den går op i alt for meget hat og briller hehe

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2