S: Quad-Core gamer (KUN SAMLET)

  • Hey..


    Så sælger jeg min maskine - Jeg vil prøve noget andet nu :$


    Delene er som følger:


    Intel Core 2 Quad - Q6600 G0 stepping - kører 3600Mhz ved 1.375V til dagligt problemfrit.
    Ca. 2½ måned gammel - Fra et færdig samlet system, dvs. ingen kasse, kvittering, eller boxkøler. Kører med en ThermalRight IFX-14 med en 140mm Cooltek 9dB blæser.


    ASUS Maximus Formula SE (vandkølet version) - Ca 3 uger gammelt. Kasse, kvittering fra SHG, og alt tilbehør medfølger! Nypris for SE versionen ligger på 2000,- (findes ikke på edbpriser)


    Inno3D 8800GTX - Ca 4mdr gammelt, med kasse, manual, cd, og div. kabler osv - Komplet bundle - Kvittering er et sted her i rodet :)


    2x1 Gb G.Skill HZ-Series PC2-6400 - Ca 4mdr gamle, Prøver at finde kvittering, men G.Skill kører RMA uden :)


    2x1 Gb G.Skill NQ-Series PC2-6400 - Ca 6mdr gamle, desværre uden æske/kvittering. Dog er RMA hos G.Skill intet problem.


    Thermal Take Toughpower 850W - Ca 6mdr gammel. Desværre uden kvittering, og der mangler 1 Sata kabel, 1 Molex kabel, og 2x PCI-e (Der er "kun" 2 med), pga uærlig tidligere ejer. Kører upåklageligt!


    Antec Performance P182 - 3 uger gammelt, med kasse, alt i tilbehør, og 100% ridsefrit.


    Ukendt Sata DVD-drev - Stammer fra samme PC som CPU'en - HP maskineri, så det er et eller andet OEM noget. Kører upåklageligt.


    Samsung Syncmaster 2232BW 2½ måned gammel, med kasse, kabler, kvittering. Perfekt stand!


    Windows Vista Ultimate x64 - Er aktiveret, så virker kun med dette bundkort, hvis man vil slippe for at ringe til MS support ved formatering for at få en aktiveringskode.


    2x 160Gb Western Digital WD1600YS - 16Mb cache, begge med kvittering, ca 6mdr gamle, og har kørt i Raid0. Rimelig støjsvage.


    Western Digital 74Gb Raptor - 16Mb, ca 3mdr gammel, desværre uden kvitto, 5 års garanti hos WD. Kører super nice, og kan kun høres MEGET svagt i kabinettet når den læser/skriver


    Hele maskinen er pænt low-noise, og behagelig at sidde ved siden af i mange timer.


    Ingen bud på løsdele i denne omgang - Vil lige se om ikke den kan sælges samlet i første omgang!


    Buddene starter ved 8500,-


    Slå-Til: 10500,-


    Ser helst at den bliver afhentet i 2740 Skovlunde!


    Skærm og system kan sælges hver for sig hvis der er købere på begge dele!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Noteret, men der er på ingen mulig måde risiko for at den bliver solgt til under HBO :)


    Sælg i dele jeg tager dit kabi og din skærm. :9xo Har ligesom ikke noget at bruge resten til PT. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman


    Sælg i dele jeg tager dit kabi og din skærm. :9xo Har ligesom ikke noget at bruge resten til PT. ;)


    Bliver først aktuelt i næste uge, hvis ikke nogen bider på med et ordentligt bud :)


    Men du kunne da godt opgradere den optimist-spand du sidder med.. Så sælger du bare min CPU videre, og vupti, du har noget mere power :P

  • ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Bliver først aktuelt i næste uge, hvis ikke nogen bider på med et ordentligt bud :)


    Men du kunne da godt opgradere den optimist-spand du sidder med.. Så sælger du bare min CPU videre, og vupti, du har noget mere power :P


    Optimist spand? Ha ha jeg vil sgutte ha Maximus mobo. Har lige købt Gigabyte med x38 har bare ikke fået rettet det endnu. Og jeg gider ikke Nvidia grafik mere uanset om et hedder GT-GTS-GTX-ULTRA eller noget helt andet. Smags sag Bonghat! ;)