Nice done. Kan vi få nogle specs på hvordan det er taget ?
Windy West
-
-
Oprindeligt indlæg af Bukke^
Nice done. Kan vi få nogle specs på hvordan det er taget ?Han har taget et 1ds Mark III og peget det i den retning. Det er indstillet på Aperture priority, blændet på f/8, ISO 200, hvilket gav en lukkertid på 1/30 sek. taget ved 17mm brændvidde, hvilket svarer til 17 mm på det kamera
-
Oprindeligt indlæg af Slacker
Han har taget et 1ds Mark III og peget det i den retning. Det er indstillet på Aperture priority, blændet på f/8, ISO 200, hvilket gav en lukkertid på 1/30 sek. taget ved 17mm brændvidde, hvilket svarer til 17 mm på det kamera
ok, bare af nysgerrighed, hvor ved du det fra ? -
ok, bare af nysgerrighed, hvor ved du det fra ?Det står i hans exif data. det er ret nice at kigge i dem hvis man gåår op i foto. Der er blandt andet et plugin til Firefox så man kan se dem direkte ved højreklik. det hedder "exif viewer", og er på den officielle extension-side.
Det er fedt at det giver så mange fine informationer. man kan også se om flashen blev affyret, og om den var manuelt eller ttl-kontrolleret og meget andet -
Det står i hans exif data. det er ret nice at kigge i dem hvis man gåår op i foto. Der er blandt andet et plugin til Firefox så man kan se dem direkte ved højreklik. det hedder "exif viewer", og er på den officielle extension-side.
Det er fedt at det giver så mange fine informationer. man kan også se om flashen blev affyret, og om den var manuelt eller ttl-kontrolleret og meget andetDer er så bare ikke nogen flash i mit kamera så det er ikke så nemt at regne med
Dog er det rigtigt det er et super sted at hente information og man kan lære meget.
-
Det står i hans exif data. det er ret nice at kigge i dem hvis man gåår op i foto. Der er blandt andet et plugin til Firefox så man kan se dem direkte ved højreklik. det hedder "exif viewer", og er på den officielle extension-side.
Det er fedt at det giver så mange fine informationer. man kan også se om flashen blev affyret, og om den var manuelt eller ttl-kontrolleret og meget andet
Uh super. Må se om der ikke findes et lign. plugin til Avant. Damn det er en nice funktion !Edit: Fandt jeg ud af, der ikke var, så jeg er gået over til ff og det virker bare !
-
Uh super. Må se om der ikke findes et lign. plugin til Avant. Damn det er en nice funktion !Edit: Fandt jeg ud af, der ikke var, så jeg er gået over til ff og det virker bare !
Du kan godt få noget lignende til avant men brug endelig ff det er alligevel bedre
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Der er så bare ikke nogen flash i mit kamera så det er ikke så nemt at regne med
Dog er det rigtigt det er et super sted at hente information og man kan lære meget.
Virker det ikke med eksterne flashes i hotshoen?
-
Virker det ikke med eksterne flashes i hotshoen?
'
Jo tror jeg faktisk det gør, men virker ikke med studie flash eller end 580ex udløst via sync cabel eller en anden form for trigger.