• Fed musik.... Underligt jeg ikke har købt CD´en. Det er lang tid siden jeg har oplevet noget musik jeg syntes jeg havde brug for i min samling, men efter min mening kan denne skrive godt få en plads. :))


    Opdagede lige at man kunne høre numrene fra deres CD online.... Det er jo nice nok hvis man ikke lige har hørt dem alle og lige vil høre det igennem før man går ud og køber skiven...


    Hør Evanescence online : http://www.evanescence.com/music/index.html

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Yep - det er ganske fedt.


    Er helt åndsvag med "Tourniquet" ;)


    Ja, den er også fed ... :)) .... Fed stemme og god tråd... :))


    Har desværre ikke kunne finde en video til den, så jeg går ud fra at de kun har lavet videoer til "Bring me to life" og så "Going under" som kører nu over det hele... Og så "Imaginary" hvis man tæller den der manga-video som en musik-video... :))


    ... Har det med at samle på musik-videoer... :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Har lige set en udgave på nettet hvor de spiller det live sammen med bring me 2 life.
    hov - er det forresten lovligt at flå ned ?


    Okey, men samler kun på "officielle" musik-videoer.


    Jepper... Går ud fra det er videoer der er vist på MTV og ligende kanaler, så det er det. Det er jo bare at optage det... ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey, men samler kun på "officielle" musik-videoer.


    Jepper... Går ud fra det er videoer der er vist på MTV og ligende kanaler, så det er det. Det er jo bare at optage det... ;)


    Sucky sucky ;) he he

  • Jeg hørte Evanescence for første gang da jeg så Dare Devil. Det tænkte jeg dog ikke nærmere over før jeg hørte dem hos en kammerat i starten af Juni. Jeg har så hørt det lige siden - er helt tosset med dem :) Amy's stemme er jo helt kanon - dejlig ren :D


    Kom godt nok aldrig til koncert med dem i kbh - men hørte nu også at det var lidt kedeligt. Har en ven der kom ind - han var ik ligefrem begejsret ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Sucky sucky ?.... Lyder som en japansk teenager der har fået for meget at drikke og vil lege doktor. *G* :))


    ha ha


    Nah - "sucky sucky - me love you long time" - thailuder fra Full Metal Jacket ;)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Jeg hørte Evanescence for første gang da jeg så Dare Devil. Det tænkte jeg dog ikke nærmere over før jeg hørte dem hos en kammerat i starten af Juni. Jeg har så hørt det lige siden - er helt tosset med dem :) Amy's stemme er jo helt kanon - dejlig ren :D


    Kom godt nok aldrig til koncert med dem i kbh - men hørte nu også at det var lidt kedeligt. Har en ven der kom ind - han var ik ligefrem begejsret ;)


    Det samme her..... Har dog set den film igen et par gange efter og hver eneste gang, så undre jeg mig lidt over hvordan i helvede han kan nogle af de ting han gør i filmen..... Han har jo ingen superkrafter ud over hans "syn" ..... og det kan vel ikke forhindre ham i at blive mast som en pandekage når han springer så langt ned fra en bygning at der skulle 2 havnearbejdere til at skrabe ham op... 8o ..... Spøjs film, men hvad fanden.... Det er underholdning på et anderledes plan. *G*.... :))

  • Btw -> For lige at blande det hele sammen.


    I skulle ta at finde det nummer med gruppen Seether der hedder Hang on.


    Det er det Ben A fyrer op i starten af filmen på anlægget. Minder lidt om Nickelback bare federe :D

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Btw -> For lige at blande det hele sammen.


    I skulle ta at finde det nummer med gruppen Seether der hedder Hang on.


    Det er det Ben A fyrer op i starten af filmen på anlægget. Minder lidt om Nickelback bare federe :D


    Hov... Er den også med i DareDevil ?.... Hm, ser sådan ud.... Nå, men fint nok .. :))

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Nightwish er 1000 gange federe end evanescence... Og det vil engel give mig ret i ;)


    Præcis ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Nightwish er 1000 gange federe end evanescence... Og det vil engel give mig ret i ;)


    He He... Ja, det syntes i to jo... :)) .... Er ikke enig. Syntes det er spøjs musik..... Har masser der er bedre, men det er jo så bare mig... ;)