Heps..
Er der nogen passive PSU'er der er store nok til det system der kan ses i min signatur?
For ville gerne nøjes med støjen fra de nyerhvervede 8dB blæsere, men det er sgu lidt svært når en PSU altid er omkring 16dB som det laveste..
Heps..
Er der nogen passive PSU'er der er store nok til det system der kan ses i min signatur?
For ville gerne nøjes med støjen fra de nyerhvervede 8dB blæsere, men det er sgu lidt svært når en PSU altid er omkring 16dB som det laveste..
Skifte de blæsere du har i din PSU ud med nogle magen til i dit system på 8db og se om det er nok til og holde den koldt ?
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Skifte de blæsere du har i din PSU ud med nogle magen til i dit system på 8db og se om det er nok til og holde den koldt ?
Det er Noctua, så kold skulle de nok kunne holde den da de skubber godt med luft..
Problemet er bare lidt garantien ved at skifte propel i PSU'en...
Altså problemet med garanti er vel ikke større end at jeg kan se at du også har skiftet køler på dit GFX - Er vel ikke værre end bare og skifte dem tilbage som du nok os vil gøre ved dit gfx ?
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Altså problemet med garanti er vel ikke større end at jeg kan se at du også har skiftet køler på dit GFX - Er vel ikke værre end bare og skifte dem tilbage som du nok os vil gøre ved dit gfx ?
Der sidder et klistermærke som vidst ikke kan undgås bliver brudt hvis jeg åbner den.
Sådan er det på mange af de PSU'er jeg har haft
Silentmaxx FANLESS 500W Watercooled er den største udlarmende psu jeg kan finde på edbpriser, men den er så os vandkølet istedet for:
QuoteOprindeligt indlæg af puma99dk|
Silentmaxx FANLESS 500W Watercooled er den største udlarmende psu jeg kan finde på edbpriser, men den er så os vandkølet istedet for:
Ja, den kan jeg jo så ikke rigtigt bruge i et luftkølet system
QuoteOprindeligt indlæg af Bonghat
Der sidder et klistermærke som vidst ikke kan undgås bliver brudt hvis jeg åbner den.
Sådan er det på mange af de PSU'er jeg har haft
Hvis du alligevel er villig til at bruge penge på en ny PSU, kan du vel lige så godt tage chancen og bare skifte blæser i din nuværende?
QuoteOprindeligt indlæg af Bonghat
Ja, den kan jeg jo så ikke rigtigt bruge i et luftkølet system
men ellers er der kun 17dba at du kan få en psu over 500watt, og de kan ses her hvis det er: http://edbpriser.dk/Products/L…7&Submit.x=16&Submit.y=10
QuoteOprindeligt indlæg af c-k
Hvis du alligevel er villig til at bruge penge på en ny PSU, kan du vel lige så godt tage chancen og bare skifte blæser i din nuværende?
Tjah.. Bliver jo nok også enden, hehe
ved sq ikke hvad der står på dem, men hverken antecs 500w modeller eller tagans 480w modeller har jeg kunnet høre overhovedet...og mit er altså ret stille og står midt i stuen.