Nu da jeg har fået mit nye gfx har jeg så installeret vista home basic. Det virker kanont godt og køre perfekt. Men jeg mangler nogle gadgest de er lidt kedelige og se på dem der er
Nogen som kender nogle gode hjemmesider hvor man kan finde gadgest til sin sidepanel??

Gadgest til vista
- Rasmus66
- Lukket
-
-
-
Oprindeligt indlæg af Azjo
Microsofts egen side?Har været der inde og kigge. Men der var ikke lige nogen som jeg synes jeg kunne bruge.
Det kunne jo være der var andre ste der man kunne finde nogle??
Har fundet en fra logitechs hjemmeside som jeg bruger. Men der er sikkert mange flere... -
Blive lige forvirret et kort øjeblik da jeg sad foran pc'en. Jeg kom til at slette papirkurven
Hvordan for jeg den tilbage??? -
Hvad mangler du?
Du kan få mine gagdets som jeg selv synes er perfekte og jeg vil da tro de fleste rigtige nørder vil være enige
Følgende gadgets er med:HDDmeter.v1.26.gadget
MemoryMeter.gadget
MultiMeterD1.18.gadget <-- Viser cores og memory. Dog kun dualcore, men jeg ved at der også er en quadcore inde på den hjemmeside. -
Oprindeligt indlæg af Azjo
Hvad mangler du?Du kan få mine gagdets som jeg selv synes er perfekte og jeg vil da tro de fleste rigtige nørder vil være enige
Følgende gadgets er med:HDDmeter.v1.26.gadget
MemoryMeter.gadget
MultiMeterD1.18.gadget <-- Viser cores og memory. Dog kun dualcore, men jeg ved at der også er en quadcore inde på den hjemmeside.Så siger jeg pænt mange tak. Det var sådan noget jeg kunne bruge
Lukker tråden