Windows XP themes?

• Du kan da godt bruge de der temaer uden StyleXP, så skal du bare have en modificeret .dll fil - hvor du finder den aner jeg umiddelbart ikke, men mon ikke Google kan være behjælpelig. :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Brition
    Du kan da godt bruge de der temaer uden StyleXP, så skal du bare have en modificeret .dll fil - hvor du finder den aner jeg umiddelbart ikke, men mon ikke Google kan være behjælpelig. :crazyeyes:

Det er nu ikke kun programmet - Også de der pop-ass gay temaer..

Søger egentlig bare noget stille og roligt - Men er træt af M$'s egne Zune og det der Media Center Edition look.. :)

• Som Macimuz allerede har skrevet, så kig på deviantArt. Der er SÅ mange fede temaer derinde, og der er både til XP og Vista.

Istedet for at bruge StyleXP, så hent og installer UXTheme Multi-Patcher istedet. Den patcher bare en dll fil og så kan du bruge 3. parts temaer uden at skulle have et program liggende og køre i baggrunden hele tiden.

EDIT: UXTheme patcheren virker kun til WinXP.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    Som Macimuz allerede har skrevet, så kig på deviantArt. Der er SÅ mange fede temaer derinde, og der er både til XP og Vista.

Istedet for at bruge StyleXP, så hent og installer UXTheme Multi-Patcher istedet. Den patcher bare en dll fil og så kan du bruge 3. parts temaer uden at skulle have et program liggende og køre i baggrunden hele tiden.

Hvad angår at patche XP, så foretrækker jeg egentligt at gøre det manuelt i stedet for sådan et program. Selvom om programmet faktisk virker fint nok.

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Hvad angår at patche XP, så foretrækker jeg egentligt at gøre det manuelt i stedet for sådan et program. Selvom om programmet faktisk virker fint nok.

Der er jeg nok for doven, i hvertfald på WinXP. Det klarer patcheren fint for mig :-)

På Vista har jeg dog ikke været for heldig med den patcher der er ude, så der patcher jeg de 3 dll filer manuelt istedet. Lidt møjsommeligt, men så ved jeg da i hvertfald at det virker.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Der er jeg nok for doven, i hvertfald på WinXP. Det klarer patcheren fint for mig :-)

På Vista har jeg dog ikke været for heldig med den patcher der er ude, så der patcher jeg de 3 dll filer manuelt istedet. Lidt møjsommeligt, men så ved jeg da i hvertfald at det virker.

Ved nu ikke, man skal bare lige udskifte en fil med et lille program. Det tager ingen tid :D