COD4 - Tweak Server?

  • Jeg synes jeg kan mindes at der var nogle som snakkede om at sætte en "Tweak" server op. Hvordan gik det med det? Og hvis der er en server som er oppe og køre har i så IP'en på den?

  • jamen jeg har da juleferie nu...min lillebror glemte at købe det til mig i julegave, men gav mig pengene til det...så henter spillet så snart butikkerne åbner igen...hmmm måske har blockbuster åbent imorgen.


    har faktisk redigeret og pakket serverfilerne ned til vt serveren..skal bare lige have dig til at overføre dem via msn og så skal du bare pakke dem ud..og så viser jeg dig lige hurtigt hvordan det virker..det kræver dog at du har en vt 2.14 client for at kunne connecte til den..har valgt den da der ingen begrænsninger er på den og den er gratis.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • har btw købt spillet nu..og det er da ret vanedannende....især det med custom weaps osv som egentligt er en slags singleplayer tingeltangel some r trukket over i mp...men du godeste det er svært at se om det er venner eller fjender......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ellers har jeg en 200 slots ventrilo 2.1.4 server, som jeg gerne vil lave et COD4 room til Tweak.dk , hvis i bare opfører jer pænt derinde :)

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Ellers har jeg en 200 slots ventrilo 2.1.4 server, som jeg gerne vil lave et COD4 room til Tweak.dk , hvis i bare opfører jer pænt derinde :)


    jamen så smid da bare ip og pass osv i pm til de folk der vil game :) ...kunne garanteret godt bruge noget hjælp til hvordan man finder rundt osv :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    jamen så smid da bare ip og pass osv i pm til de folk der vil game :) ...kunne garanteret godt bruge noget hjælp til hvordan man finder rundt osv :)


    Info til Ventrilo
    IP: 195.242.130.15
    PORT: 1403
    PW: ci


    Version: 2.1.4

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

    Rettet en gang, sidst af asgerbj ().


  • hvordan kommer man ind med det der Ventrilo? skal man bare finde serveren inde i cod4?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper


    hvordan kommer man ind med det der Ventrilo? skal man bare finde serveren inde i cod4?


    Det der er ip og port til ventrilo serveren


    Ventrilo er et program, der gør at folk kan snakke sammen via en server. Jeg har bare lavet en kanal til jer på serveren, så i kan snakke sammen mens i spillede.


    Så for at du kan komme på ventrilo, skal du downloade en ventrilo klient (jeg kører med ventrilo 2.1.4) , og derefter kan du via din klient tilkoble dig serveren, og snakke med de andre tweakers, som spiller cod4

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

    Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj


    Det der er ip og port til ventrilo serveren


    Ventrilo er et program, der gør at folk kan snakke sammen via en server. Jeg har bare lavet en kanal til jer på serveren, så i kan snakke sammen mens i spillede.


    ok men har du lavet en server inde i cod4?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper


    ok men har du lavet en server inde i cod4?


    Nej xD Jeg har ikke engang cod4

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af secz
    Nåh på den måde, jeg havde osse den forståelse at det var en server vi kunne spille på :)


    nej det er så man kan sidde og snakke sammen...enten bare for hygge, eller direkte for at samarbejde, hvilket er noget nemmere.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Indtil vi får fikset noget server kunne det da være sjovt lige at vide hvad server folk spiller på.
    Så kunne vi jo spille lidt sammen der indtilvidre.
    Spiller ik selv på nogen fast.