Winamp 2.91 eller winamp 3?

• MAC ?... ADDD... Er du Bø.... Hov... :)) *G*

Link please... :)) .... Lad mig se hvad de har lavet... :))

Originally posted by GrillRotten

MAC ?... ADDD... Er du Bø.... Hov... :)) *G*

Link please... :)) .... Lad mig se hvad de har lavet... :))

Yeah yeah. i know - synes osse Mac er ret gay. Fandt iTunes ved et tilfælde, da jeg skulle hente Quicktime. Bare gå ind på http://www.quicktime.com Så får du den smidt i nakken, mens du installerer Quicktime :D

Originally posted by Torque
    Mærkeligt nok, så virker det faktisk rigtig godt - når man først får fundet ud af at bruge det ordentligt.

Hmm.... Minder mig lidt om B&O´s Musikafspiller.... Den er også lidt "speciel"... *G* :))

Hmm.... Minder mig lidt om B&O´s Musikafspiller.... Den er også lidt "speciel"... *G* :))

Jep, dog mere specielt end egentligt brugbar. Eneste minus er, at iTunes ikke kan afspille *.WMA filer. Det er lidt surt, eftersom mine egne cd'er er rippet i WMA lossless format :(

Jep, dog mere specielt end egentligt brugbar. Eneste minus er, at iTunes ikke kan afspille *.WMA filer. Det er lidt surt, eftersom mine egne cd'er er rippet i WMA lossless format :(

Yes... :))

Jeg holder mig nu til WMP.9.... Den afspiller hele pivetøjet. :))

Yes... :))

Jeg holder mig nu til WMP.9.... Den afspiller hele pivetøjet. :))

Jep, det virker også godt. WMP tager dog en del CPU-tid hos mig.

iTunes tager kun 5-8% her, hvorimd WMP tager 20 :rolleyes:

Hvis der fandtes et WMA-plugin til iTunes, kunne jeg godt finde på at skifte.

• iTunes er et flot og overskueligt program. Kender det godt.

Skal jeg da lige prøve på min comp.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Wow....19 MB...det var ikke så lidt :D

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Jep, det virker også godt. WMP tager dog en del CPU-tid hos mig.

iTunes tager kun 5-8% her, hvorimd WMP tager 20 :rolleyes:

Hvis der fandtes et WMA-plugin til iTunes, kunne jeg godt finde på at skifte.

Okey. Den tager ikke noget nævnværdigt her syntes jeg. :))

• Kan ikke li' WMP pga. den browser der er i. Tager for lang tid at loade. Samme grund til jeg hader Real.

Skal lige se på iTunes før jeg tør udtale mig om den.

• Sidder lige og prøver iTunes - virker faktisk ganske ok !

Kunne godt være et alternativ til Winamp !

Har bare brugt det så forfærdelig mange år, så det er svært at vænne sig til noget nyt :(

Originally posted by Berleburg
    Kan ikke li' WMP pga. den browser der er i. Tager for lang tid at loade. Samme grund til jeg hader Real.

Skal lige se på iTunes før jeg tør udtale mig om den.

Ja, det tror jeg gerne den gør på din computer. :)) .... Bruger heller ikke WMP på min PII... Der er det WinAmp.... Da jeg brugte den til musik, som jeg ikke gør mere.... Har pillet lydkortet ud af den, givet det væk og smidt højtalerne over i et hjørne. *G* :))

• Min computer er ganske fin :D

Well, jeg har prøvet iTunes, og synes stadig det er kanon :D

Gider ikke bruge det som standard lyd, for alt hvad der har med Apple at gøre, skal man ikke bruge som standard :)

Men det er faktisk ret godt, og jeg ville nemt kunne finde på at bruge det ofte.

Originally posted by Aerial
    Har bare brugt det så forfærdelig mange år, så det er svært at vænne sig til noget nyt :(

Kender jeg godt :D

Er også godt vant til WMP, men tror jeg hopper over på iTunes. Eller, jeg giver det ihvertfald en chance ;)

• holder mig til winamp 2 - fordi det understøtter mit shell til XP :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU