forslå et nyt spil :)

• Hej Tweak

Efter at have gennemført Oblivion 2 gange, gennemført DiRT og Flatout2 og spillet en del CIV4 trænger jeg til et nyt spil :) Som kan spille indtil Assians Creed kommer til PC.

Sidst jeg spurgte jer om hjælp fik jeg en masse gode forslag:
    http://www.tweak.dk/forum/thre…655&sid=&hilightuser=7212
    Så det håber jeg på igen :)

Ser helts det er et RGP eller RTS. Der er vigtigt at spillet har en god historie og ikke bare handler om at smadre alt og alle.

Kom med jeres inputs:)

Mvh stubkier

• Neverwinter Nights, det er lidt gammelt, men det var genialt da jeg spillede det...

Crysis syntes faktisk godt om det, dog er det bang bang, men grafikken er næsten prisen værd :D

Bioshock er også virkelig godt, er blevet rost til skyerne... :)

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Lige i tiden hygger jeg med med Need for Speed Pro Street og Halflife 2 Episode 2

De er godt nok hverken RPG eller RTS, men gode nok at stresse af til.

Hvordan er Prostreet? Det jeg har prøvet af det har været skuffende, jeg syntes det var lidt kedeligt og alt for nemt.

Oprindeligt indlæg af Svan
    Neverwinter Nights, det er lidt gammelt, men det var genialt da jeg spillede det...

Crysis syntes faktisk godt om det, dog er det bang bang, men grafikken er næsten prisen værd :D

Bioshock er også virkelig godt, er blevet rost til skyerne... :)

Har spillet begge Neverwinter spillene :) og ja de var gode. Har prøvet Crysis demoen, jo det er helt vildt flot men så er det heler ikke sjovere ;)

Måske skulle man give Bioshock en chance

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Lige i tiden hygger jeg med med Need for Speed Pro Street og Halflife 2 Episode 2

De er godt nok hverken RPG eller RTS, men gode nok at stresse af til.

Regner også med at prøve Need For Speed Pro Street. Har spillet halflife 2 og ligesom med Crysis var det var det flot, men så var det ikke sjovere :) FPS spil siger mig bare ikke så meget.

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Age of Empires III med div. expansions.

Det er en rigtig god campaign efter min mening!

Jo jo det var en mulighed nummer 1 og 2 var jo gode - og det er da også ved at være lidt gammelt så mon ikke man kan finde det lidt billigt?

Tak for de forskellige forslag, men håber stadigvæk lidt på der kommer et godt forslag til et RPG som kan leve op til Baldursgate, KOTOT og Oblivion :)

Mvh Stubkier

• Lord of the rings the battle for middle earth II

er dog sådan lidt uden historie og ensartet

Byg en by og hær udslæt modstsnderen

og så er det kort men dog underholdte det mig en del

• Nu når du nævner Lord of the rings, kunne jeg faktisk godt lide Lord of the rings shadows of angmar Online... Det koster dog penge hver måned...

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Prøv evt. 'The Witcher'. Det må siges at være ret nyt, og det har rigtig flot grafik, og så har det fået gode anmeldelser: http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/67197/The+Witcher/ + http://www.gamespot.com/pc/rpg…x.html?tag=result;title;0

Super :) det tager jeg lige et kig på, og ser om man ikke kan finde en demo af det! Vil jo også gerne have et spil som kan presse mit system lidt.

Mvh Stubkier

• Jeg har spillet demo'en til World in Conflict en del det sidste stykke tid, det er nu et ret underholdende RTS spil, men er demo'en er nu kun sjov i længden hvis man spiller det over nettet ;)

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Oprindeligt indlæg af teko
    Jeg har spillet demo'en til World in Conflict en del det sidste stykke tid, det er nu et ret underholdende RTS spil, men er demo'en er nu kun sjov i længden hvis man spiller det over nettet ;)

Ja det er ganske underholdende... Grafikken er også super :D

• køb en ps2, de koster ikke det ville

også tag Final Fantasy X og XII
    spring let og elegant henover X-2

:p

Main rig:

• Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb