8800GT Problemer :S meget frustrerende

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjerregaard
    HVis du kender Aquamark 3 så fik jeg 164000 ca. før og nu får jeg 161000 ca


    Har ikke lige prøvet, men vil prøve det.


    Hvad sker der lige med alle de smileys ;)

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Jeg købte igår et Inno3D kort 8800GT OC, som viser nødagtig samme fejl som det der bliver linket til (billedet)


    Da jeg havde prøvet at opdatere alle drivers osv. søgte jeg på google, og fandt jeres tråd her - nu er jeg desværre ikke i tvivl mere, mit Fabriks OC kort kan holder desværre heller ikke hva det lover :-(


    Nu har jeg oprettet en RMA sag på den, og jeg kan nu kun vente på at få et kort der ikke er OC.


    Bittert - men super med jeres forum her - ellers havde jeg ingen anelse haft hvad jeg så skulle gøre - nu kan jeg da i det mindste få byttet mit produkt.

  • Ja det er en skam, Men har fået byttet mit til deres almindelige udgave.
    Og det køre bare super godt. Der har ikke været det mindste.
    Så glæd dig til du får et ordentligt :D

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • oh no... Nu har jeg nedtur på...


    Jeg har lige købt ny pc igår, så har ikke modtaget den endnu...


    Den har et BFG 8800 GT OC2, altså også pre'oc.. Håber virkelig ikke at jeg får den samme fejl... :'(


    Har ikke selv samlet min pc, så hvis jeg skal have byttet mit grafikkort til et normalt, så skal jeg sende HELE computeren tilbage, og ikke kun grafikkortet.... :'( :'(

  • Grunden til at købte mit 8800GTOC kort var at jeg havde en kollega der også har købt et sådan kort - efter jeg læste i jeres tråd - skrev jeg en sms til ham. nu *Har han så skrevet tilbage at hans 8800GT OC også fejler! :-(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Susperia
    Ja det er en skam, Men har fået byttet mit til deres almindelige udgave.
    Og det køre bare super godt. Der har ikke været det mindste.
    Så glæd dig til du får et ordentligt :D


    Håber det gælder mig også - jeg køre ind og bytter mit i morgen - så skal jeg nok lige vende tilbage med status.

  • En løsning kunne jo også være selv at sætte en anden køler på... Jeg har monteret en Zalman VF900 på mit kort. Jeg har desværre haft tid til at OC kortet endnu, men det er på min to do list.


    Med sådan en zalman køler følger også nogle små køleblokke til ram, hvilket helt sikket ville hjælpe på jeres problemer! Ud over det ville I også få en meget bedre og mere støjsvag køling af kortet...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    En løsning kunne jo også være selv at sætte en anden køler på... Jeg har monteret en Zalman VF900 på mit kort. Jeg har desværre haft tid til at OC kortet endnu, men det er på min to do list.


    Med sådan en zalman køler følger også nogle små køleblokke til ram, hvilket helt sikket ville hjælpe på jeres problemer! Ud over det ville I også få en meget bedre og mere støjsvag køling af kortet...


    Havde selv vf900 på mine 7950gt kort, Og ja fin køler, Men så fylder de så også meget i kabinetet.
    Og jeg skal have 2 x 8800gt kort i, Og så har jeg ikke plads til mit lydkort.


    Og så kan det jo heller ikke være rigtigt man skal skifte køler på et produkt for at få det til at virke.


    siliankaas: hvis de ikke vil bytte, Kan du jo bare give dem link til tråden her.
    Så kan de se det er et problem med næsten alle de kort.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Susperia



    Og så kan det jo heller ikke være rigtigt man skal skifte køler på et produkt for at få det til at virke.


    Helt enig!
    Også derfor jeg ville bytte mit.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Susperia
    siliankaas: hvis de ikke vil bytte, Kan du jo bare give dem link til tråden her.
    Så kan de se det er et problem med næsten alle de kort.


    Hej.
    Jeg havde heldigvis ikke problemer med at bytte - har netop byttet det idag (arbejder ikke ret langt væk fra SHG) - og det byttede den bare - havd enu også beskrevet rimelig meget i deres RMA system :-)


    Nu glæder jeg mig bare til at komme hjem og smide mit nye (ikke OC kort i) :-)

  • Kan godt forstå du glæder dig, For det køre sgu godt det kort.


    Så det jo godt du fik det byttet. Og ikke skulle vente i lang tid på nyt kort :9xo

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • hej jeg har også et problem med mit gfx kort geforce 8800gt 512mb som laver en blå prik og den laver flimmer i farcry på skærmen kun når jeg spiller farcry. så jeg kunne også tænke mig at få at vide hvad der er galt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lilleper
    hej jeg har også et problem med mit gfx kort geforce 8800gt 512mb som laver en blå prik og den laver flimmer i farcry på skærmen kun når jeg spiller farcry. så jeg kunne også tænke mig at få at vide hvad der er galt


    Nu skriver du ikke noget om det er OC?


    BTW: Jeg kan så fortælle at jeg endelig igår (22/12) fik tid til at smide mit nye kort i (det jeg fik byttet) - så nu køre jeg med et alm. 8800GT fra Inno3D - og "ja" Det spiller bare - ingen røde pixel fejl til mig mere :-D


    Top nice siger jeg bare.