Uge #49: Julepynt

• Denne uge står den på julepynt, inde som ude alt tæller bare det er julepynt.

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

Husk nu reglerne også selvom jeg ikke har skrevet det i mega neon grøn :boxing:

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 49: Julepynt

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hmm..

Jeg syntes ikke baggrunden hænger sammen med resten af billedet. Jeg kigger på baggrunden fordi den er så oplyst.

Bare hvis du villen nå at lave noget om :)

Jeg tror jeg ville smide mit kamera på stativet og tage et billede ned af strøget i århus om aftenen med alt julelys kæderne.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Jeg vil ikke lave noget om, da jeg selv synes det hænger ok sammen, men det er jo smag og behag.
    Solen skinner i baggrunden. ;)

• Jeg satser stærkt på at jeg lige får taget et i løbet af imorgen.. Havde håbet jeg havde haft tiden i dag, men sådan gik det desværre ikke :(

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Tror jeg har fundet et godt motiv nu. Mangler bare at der bliver helt mørkt udenfor :P

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2