Skifte Genvejstasternes funktion

  • Min far har diverse genvejstaster på sit tastatur, som "Home", "Search" og "Mail"... De er jo forprogrammeret til Outlook, windows search, etc.


    Kan huske jeg engang så en poste et link herinde om hvordan man kunne ændre funktionen af disse taster, meget let og endda helt gratis..


    Har prøvet google, men fandt intet ud over en masse programmer som kostede, hvilket jeg ikke vil få min far til at bruge da jeg nu ved der er gratis alternativer...


    Så nogen der ved noget ?


    Og skulle også lige spørge om der nogen der ved hvordan man fjerner de ballonerne som popper op rundt omkring i XP ?

  • Skal du ikke bare højre-klikke på at program vælge indstillinger og så vælge et eller andet genvejstast og klikke på for eksempel ''a'' hvor du bagefter skal klikke ''ctrl-alt-a''?

  • En mulighed er den driver MS sender med. Nu ved jeg ikke lige hvordan det ser ud da jeg er temelig langt fra mit, men mit tilbyder ihvertfald en del ændringer i driveren. Hvis man leder efter noget ud over det skal man ud i noget ændrign af nogle filer, hvilket jeg stadig mener skulle være muligt, men ikke kan finde noget om pt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker
    En mulighed er den driver MS sender med. Nu ved jeg ikke lige hvordan det ser ud da jeg er temelig langt fra mit, men mit tilbyder ihvertfald en del ændringer i driveren. Hvis man leder efter noget ud over det skal man ud i noget ændrign af nogle filer, hvilket jeg stadig mener skulle være muligt, men ikke kan finde noget om pt.


    Ja... Tastaturet er købt originalt i Kvickly, men der var ingen driver med, da det var en plug-and-work (eller noget i den stil)...


    Har også selv ledt og kan heller ikke finde noget... :rolleyes: