Ode til tweak-folket !

Originally posted by The Hans
    Øv, det rimer da ikke ;)

Det gør det nu. Se bare her ;)

Sådan en flok bønder
    Kan i ik' tale kønner'
    Ordene her sux ass, har i kun discount
    synes ikke det lyder som den bedste sound
    Lort ..discount lort sir jeg
    At bande gør kun et kvaj
    wraaaahh , vræle kan jeg osse
    når jeg skaber mig som en tosse
    Det er da for gay
    at tale that way
    I bander så jeres røvhul slasker
    i har bandeord til mange tasker
    Jeg tror jeres liv er blevet lidt fucked up
    at bande er forbudt, så tag lige og stop
    Det er sku sjovt
    men faktisk flovt
    Sikke noed være crap
    Det lyder jo som rap
    medmindre du er extremt nærsynet
    Bliver du med bandeord trynet
    But who cares
    ordene skal jo shares
    Hvis en forretning disse ord nogensinde ser
    så har de sku ikke mig som kunde mer
    Snige mig udenom kan jeg snildt
    Fuck de suxer for vildt .
    Det er lidt fucked up
    at sige shit man er helt i top
    Det sprog er det værste lort, lad os
    hellere gå udenfor og slås
    Wuuhuuu pis
    What is now this
    bitchfight igen
    uden en eneste ven

Hallo båtnakke
    lad mig lige snakke
    For så jeg skal satme
    skal gi' jer i slatne
    nu driver i det for vidt
    fatter i ik en f***ing shit
    fuck hvor er det lamt
    at bande er noget så klamt
    når din tråd sux ass
    just give it some more gas
    Helt uden en tøven
    i skulle lukke røven
    man bliver jo snart tosse
    bind munden med en trosse
    i mine ord jer nu lige engang hæft
    det var dig der startede så hold kæft
    Nej, det vil jeg satme ik'
    du må ha' fået solstik
    Tweak er et pissegenialt program - me like
    Dem der bruger flest bande ord har en bike
    jeg taler måske som et fucking dyr
    men jeg er nu en rigtig flot fyr
    Måske det er en lorte reklame tingest
    men sproget her er da virkelig ringest'
    Nu ved i hvorfor lortet ser sådan her ud
    stop med det sprog eller læg jer og tud
    Det giver måske en lorte weekend
    men helt klart end bedre Tweakend

You are an idiot.
    Yep, men jeg er ikke den eneste ;)

Edit: Ups... Må hellere lige sige, at det ikke er møntet på nogen som helst. Ville bare lige have det til at rime. Just for fun ;)

• Herligt 8) - herligt 8) - skisme godt gået, Hansemand ;):)

• Tag den nu med ro. Bandeord er ikke nødvendigvis negative. Hvis der er et problem med sproget her, synes jeg Tweak.dk skulle tage det op, og ikke dig.

I øvrigt, så skulle du nødigt snakke. Følgende .GIF fil er nok den fil der bliver loadet mest fra min internet-cache for tiden, eftersom du har en mani med at poste skidtet for hver 3. tråd (poll) der bliver lavet herinde. Og Lameass indgår vidst heller ikke i den engelske retskrivningsordbog, gør det?

Så værsgo:

Originally posted by Torque
    Tag den nu med ro. Bandeord er ikke nødvendigvis negative. Hvis der er et problem med sproget her, synes jeg Tweak.dk skulle tage det op, og ikke dig.

I øvrigt, så skulle du nødigt snakke. Følgende .GIF fil er nok den fil der bliver loadet mest fra min internet-cache for tiden, eftersom du har en mani med at poste skidtet for hver 3. tråd (poll) der bliver lavet herinde. Og Lameass indgår vidst heller ikke i den engelske retskrivningsordbog, gør det?
    Så værsgo:

Der var godt nok en der følte sig truffet ;) Nu ligger det jo sådan at dette er et OffTopic-forum og jeg har da lov til at skrive, at jeg synes at sproget er mindre pænt ! Eller er det noget du bestemmer ?(
    Og til det sidste du skriver, så læs lige hvad jeg har skrevet:
    "Ka' da heller ik' sige mig fri fra at ha' medvirket. Men det er da rystende med så mange negative gloser - synes jeg ihf."

Originally posted by bentzin

Der var godt nok en der følte sig truffet ;) Nu ligger det jo sådan at dette er et OffTopic-forum og jeg har da lov til at skrive, at jeg synes at sproget er mindre pænt ! Eller er det noget du bestemmer ?(
    Og til det sidste du skriver, så læs lige hvad jeg har skrevet:
    "Ka' da heller ik' sige mig fri fra at ha' medvirket. Men det er da rystende med så mange negative gloser - synes jeg ihf."

Ja, jeg er da i din målgruppe, eftersom mit sprog ikke altid er det kønneste. Men ser nu ikke noget negativt i at føle mig truffet, da sproget er mit eget, og jeg fuldt ud kan og vil stå ved det.

Nej, jeg bestemmer ikke hvad du må skrive i OT, men jeg er da fuldt ud berettiget til at give min mening, ligesom du er ;)

Ja, jeg er da i din målgruppe, eftersom mit sprog ikke altid er det kønneste. Men ser nu ikke noget negativt i at føle mig truffet, da sproget er mit eget, og jeg fuldt ud kan og vil stå ved det.

Nej, jeg bestemmer ikke hvad du må skrive i OT, men jeg er da fuldt ud berettiget til at give min mening, ligesom du er ;)

Torque jeg ka kun gi dig ret :)

Originally posted by DarkhorZe

Torque jeg ka kun gi dig ret :)

Ditto her :)

//Octek noget... :(
    //512MB DDR PC 2100
    //P4 2.0 NW
    //Sapphire 9500pro @ 9700pro :D
    //WD 80 GB
    //Samsung 16x DVD
    //Samsung 40x12x48

• hvad (en masse censurert bande ord som ikke er for små børn) snakker du om?? vi har da en pænt sprog her inde??

nå ikke!!

jeg er enig, det sprog der bliver snakket med herinde er ikke det pæneste, men det er da blevet pæner efter at chippen og rotten ikke snakker sammen *GG* :))

• ...jeg synes faktisk også sproget herinde er ret grimt...faktisk er det MEGET grimt nogen gange. nogen generer det ikke og andre gør det, personligt GENERER det mig ikke, men jeg kunne da ligesom bentzin, godt tænke mig at man måske prøvede at forandre det, det virker til bandeordene hver gang bruges hvis folk vil understrege deres mening, eller hvis de bliver ophidsede...mange gange begge dele...

...og jeg er da også blandt dem der har gjort det, det er indrømmet...dog tænker jeg lidt over det nogen gange, når jeg skriver et reply...

Originally posted by Comp-n00ben
    ...jeg synes faktisk også sproget herinde er ret grimt...faktisk er det MEGET grimt nogen gange. nogen generer det ikke og andre gør det, personligt GENERER det mig ikke, men jeg kunne da ligesom bentzin, godt tænke mig at man måske prøvede at forandre det, det virker til bandeordene hver gang bruges hvis folk vil understrege deres mening, eller hvis de bliver ophidsede...mange gange begge dele...

...og jeg er da også blandt dem der har gjort det, det er indrømmet...dog tænker jeg lidt over det nogen gange, når jeg skriver et reply...

Helt enig ;)

Helt enig ;)

Ditto her :)

//Octek noget... :(
    //512MB DDR PC 2100
    //P4 2.0 NW
    //Sapphire 9500pro @ 9700pro :D
    //WD 80 GB
    //Samsung 16x DVD
    //Samsung 40x12x48

• Noget af det mit ?.... Ser ikke bekendt ud. :))

Hmm... " din tråd sux ass... " ?.... Er det bare mig eller lyder det som en lille knægt på 8 år der lige har lært lidt engelsk ?... :))

PS. Jeg giver alle dem ret som jeg er enig med i hvad de siger/skriver. :))

...For så jeg skal satme
    skal gi' jer i slatne...

........øøøh? ;)

ellers ret godt gået, men visse dele af det syns jeg ik helt giver så meget mening, hehe... ;):))

Nu har jeg ikke lavet dette indlæg for at punke nogen - men for at vi skulle diskutere på et sagligt plan, om sproget herinde er rimeligt eller om der måske var nogle, der lige tænkte sig en ekstra gang om inden de kastede deres "gylle" ud i dette forum. For hvis nu alle snakkede lidt pænere til hinanden, så ku' det jo være vi ku' undgå nogle af disse totalt lamme ordudvekslinger, som der har været en del af. Og til hvad nytte ! Ja folk er blevet sure på hinanden og det ka' vi vist ikke bruge til ret meget.

• Forresten Torque, så er det ikke nogen mani når jeg sender den der "lameass" - vedhæftning. Det er såmænd bare min mening om diverse polls og der har sørme været nogle "totalt ude i skoven" polls her på det sidste :( og så er jeg vist ikke den eneste der har vedhæftet denne meget sigende lille sag ;)

Originally posted by Comp-n00ben

........øøøh? ;)

ellers ret godt gået, men visse dele af det syns jeg ik helt giver så meget mening, hehe... ;):))

Takker ;)
    Det var faktisk ret svært at få en sammenhængende mening ud af det, da jeg valgte at bruge alle sætninger/ord fra Bentzins liste.
    Jeg var oven i det hele, temmelig træt da jeg sad og rimede lidt ;)

Originally posted by Mercie.dk
    syntes nu oxo sproget er helt normalt.. nu er det jo heller ikke en kirke er i vel? :D

Nej det er det ikke.
    Men en gang i mellem lyder som om det er på drengetoilettet i en ungdomsklub ;)
    Og så passer det nok at det er normalt ;)

Originally posted by DarkhorZe
    Nu er det jo ik det hele der stammer fra mudderkastning :]

Det har du ret i - og det er jo det mest skræmmende - efter min mening :rolleyes:
    Der er faktisk nogle som bruger sådanne gloser i næsten alle deres indlæg 8o