OC - Leadtek 7800GS AGP

  • Hejsa alle.


    Jeg er nogle af de få der stadig har et AGP system. :D


    Men da jeg lige har købt Crysis & Medal of Honor Airborne, kørte min com ikke spillene særlig godt, jeg har ikke OC'et mit 7800GS før, men vil lige høre jer om i ved hvilke ram der sidder på mit Leadtek A7800GS. ?


    For rammene kan uden probs løbe 1450 Mhz :) Std. 1200 Mhz


    Og coren kører nu 500 Mhz :) Std 375 Mhz, maskinen afvikler spillene meget bedre nu. :clap:


    Std 3dmark05 score 5516


    I OC'et tilstand af gfx 7036


    Cpu 3500+ kører std. Det samme for rammene DDR 400.


    Ved i om der kan hives meget mere ud af mit Gfx. ?


    Vh Henrik

  • med mods ja, ellers nok ikke. Hvad med at overclocke din cpu og lidt rammene

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    med mods ja, ellers nok ikke. Hvad med at overclocke din cpu og lidt rammene


    Ok.


    Det kan sikkert OC mere, da der ingen fejl i grafikken kommer. :D


    Prøver nok at hæve hastigheden lidt senere, for at se om det kan tåle mere. :)

  • atitool -> scan for artifacts er super til at teste om dit grafikkort er stabilt eller ej ved bestemte clocks. Hvad overclocker du med af program?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    atitool -> scan for artifacts er super til at teste om dit grafikkort er stabilt eller ej ved bestemte clocks. Hvad overclocker du med af program?


    Rivatuner.